fotografie TE laagdrempelig geworden?

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
v.alberts

Bericht door v.alberts » di apr 03 2007 10:16 am

Opgezetfan schreef:mmmm, Opgezetfan schijnt tegenwoordig niks meer goed te kunnen doen. Dan stop ik vanaf vandaag maar gewoon met oplossingen en tips geven :|
Nou nou, Martijn, :shock:

Wat langer geleden had ik veel meer op je aan te merken, en was ik echt welleens behoorlijk geirriteerd. Dit laatste ben ik eigenlijk nooit meer en dat zegt in dit geval meer over jou dan over mij!
Blijf a.j.b. lekker reageren, zoals ik al zei: inhoudelijk heb je vaak gelijk, maar als ik er mijn mening over geven mag: Het is de toon die de muziek maakt...

Riederalp: :lol: :lol: :lol: Have fun!

alfredo
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door alfredo » di apr 03 2007 3:53 pm

v.alberts schreef:
Opgezetfan schreef:mmmm, Opgezetfan schijnt tegenwoordig niks meer goed te kunnen doen. Dan stop ik vanaf vandaag maar gewoon met oplossingen en tips geven :|
Nou nou, Martijn, :shock:

Wat langer geleden had ik veel meer op je aan te merken, en was ik echt welleens behoorlijk geirriteerd. Dit laatste ben ik eigenlijk nooit meer en dat zegt in dit geval meer over jou dan over mij!
Blijf a.j.b. lekker reageren, zoals ik al zei: inhoudelijk heb je vaak gelijk, maar als ik er mijn mening over geven mag: Het is de toon die de muziek maakt...

Riederalp: :lol: :lol: :lol: Have fun!
Ik durf in ieder geval geen vraag meer te stellen, want dan word ik weer als onnozele amateur neergezet door dhr. O...

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » di apr 03 2007 4:02 pm

Nee hoor, alleen als je het zelf zo leest. Dhr. O. doet tegenwoordig erg zijn best om genuanceerder uit de hoek te komen!

Groet, Cees :D
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Blauwtje laten lopen

Bericht door George Fennes » di apr 03 2007 4:06 pm

Alfredo schreef:

Code: Selecteer alles

Ik durf in ieder geval geen vraag meer te stellen, want dan word ik weer als onnozele amateur neergezet door
Dat is jammer Alfredo, juist door vragen te stellen zal je wijzer kunnen worden en veel antwoorden op je vragen kunnen krijgen.

Verder heb ik van Onno de raad gekregen om op opmerkingen van bepaalde figuren niet meer te reageren, maar gebruik te maken van het blauwe vlakje rechts, dat kan je aanklikken in het bericht wat niet fatsoenlijk of hatelijk of denigrerend is.
Dan zullen de Moderatoren, zodra ze het zien onmiddelijk passende maatregelen nemen en het bericht wat ook inderdaad niet juist is onmiddelijk verwijderen.

Dat lijkt me een goede optie, als iedereen die zich met goede rede aan een bericht ergert of irriteert, onmiddelijk het blauwe knopje indrukt, zijn we als het goed is in een mum van tijd van die berichten verschoond.

Dus maak je niet meer kwaad en wees objectief en kan iets echt niet door de beugel, gebruik dat blauwe knopje.
Onno heeft me verzekert dat het moet werken, en daar hou ik hem ook aan.

Alfredo hou je taai en blijf lachen.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Onno » di apr 03 2007 4:23 pm

alfredo schreef:Ik durf in ieder geval geen vraag meer te stellen, want dan word ik weer als onnozele amateur neergezet door dhr. O...
Wat is dat nou... net nu ik je gele kaart heb gewist... ;-)

Maar het werkt inderdaad zoals George aangeeft. Echter, als je op het blauwe knoppie hebt gedrukt verwacht dan uiteraard geen instant respons. Wacht rustig de maatregelen af.

Gesloten

Terug naar “Overige discussies”