Waarom wordt er zo weinig gereageerd

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Waarom wordt er zo weinig gereageerd

Bericht door George Fennes » di jun 08 2010 5:38 pm

Cees Laarman schreef: En om op de eerste 'klacht' van de TS terug te komen, ik kan en zal niemand dwingen te reageren op iets, of dat nu een foto of een stuk tekst is. De één krijgt meer reacties dan de ander, ik zie jou, George, ook zelden reageren, om nog maar eens naar het onderwerp terug te keren.

Cees als je goed kan lezen, lees dan mijn eerste posting in dit topic.
Dat zegt meer dan genoeg, een goed verstaander heeft maar een half woord nodig :wink:

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » di jun 08 2010 5:53 pm

zucht..je weet bij voorbaat al wie er weer hele verhalen gaan neerzetten.
de zoekfunctie onderbouwd dat...
ik voel 100% zeker een slotje aan komen op korte termijn.
wie de schoen past trekt hem aan.

succes verder....

Arend

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Patrick » di jun 08 2010 6:32 pm

Je hoeft niets aan dit draadje bij te dragen Arend. En het niet eens te lezen. Er is blijkbaar even behoefte aan. Gun de mensen dat toch even. :wink:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Daniël

Bericht door Daniël » di jun 08 2010 8:15 pm

Er mag rustig een slotje op hoor.

Ik denk dat alles gezegd is.

Mijn bedoeling was gewoon om een ergernis open te breken.
Meer niet. En niet om te starten met het bekende vingertje te wijzen.

Je mag je eigen mening hebben. Je moet niks. Ieder zijn eigen.
Er is blijkbaar animo voor.

In alle berichten die er geplaatst zijn kan ik me ook wel in vinden. Het is mij in ieder geval iets duidelijker geworden waarom niet.
Dat was vaak niet duidelijk.
Nu wel.

Ik ben klaar met deze topic. Het is mij duidelijk.
Ik denk andere ook.

Fijne avond en morgen hopelijk een mooie dag om te schieten.

Groeten vanuit Den Haag.

Daniël

aquarius
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door aquarius » di jun 08 2010 8:47 pm

Van uit Goes wens ik jou hetzelfde.

Groet,

Aquarius
Het verschil tussen onkruid en een bloem is een oordeel.

D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.

pbreev

Bericht door pbreev » di jun 08 2010 9:06 pm

Daniël schreef:Er mag rustig een slotje op hoor.

Ik denk dat alles gezegd is.

Mijn ....................

............... schieten.

Groeten vanuit Den Haag.

Daniël
Nou ja, over reacties op TS niets te klagen zullen we maar zeggen ! Wat bedoeld die man toch ???? 8) 8) 8) 8)

Veneboer
Forumlid
Forumlid

Bericht door Veneboer » di jun 08 2010 11:02 pm

Wat me opvalt in deze discussie is dat er veel gemopperd word op een aantal mensen die op elkaars foto's reageren. "Scratch my back and i scratch yours" zoals het genoemd werd. Volgens mij is dit een relatief klein groepje in vergelijking tot het totaal aantal mensen wat op dit forum actief is. Je zou volgens mij ook de vraag kunnen stellen waarom die grote groep "niet rug-krabbers" niet reageert op elkaars foto's. Dat is naar mijn mening wel een feit omdat het probleem wat aangekaart is niet speelt wanneer de groep niet-back-scratchers op elkaars foto zou reageren. Ik wil hiermee zeggen: Steek je hand ook in eigen boezem en reageer vaker op elkaars foto's in plaats van nu negatief te reageren op het kleine groepje wat regelmatig op elkaars foto's reageert.

Ik word zelf niet verdrietig of boos als het "vaste clubje" niet op mijn foto zou reageren. Ik vind het persoonlijk erger dat die hele grote groep die niet tot het vaste clubje behoren niet op mijn foto reageren.

Patrick_V

Bericht door Patrick_V » di jun 08 2010 11:19 pm

Wat wij op het meest gezellige forum van Nederland hadden (Astroforum.nl) was een heel apart gedeelte voor donateurs en (ex-) moderators Ik ben daar ook even mod geweest en ken dus van de slagen van de zweep.
Daar had ''de rest'' geen last van het kliekjes vormende gevoel. Wat men niet zag, wat men niet deerde. Dit gaf de instap-forumgangers meer ruimte omdat de veelposters hun ei in een ander gedeelte al een stuk kwijt konden, ook onzin en insiders grapjes e.d. vonden daar hun plaats.

Maar nu blijft mijn originele vraag: Bij hoeveel van jullie is de ringvinger langer dan je wijsvinger? Bij mij is ie stukken langer.

Google er maar eens op ;)

Northernlight

Bericht door Northernlight » wo jun 09 2010 8:40 am

George Fennes schreef:Cees Laarman schreef: En om op de eerste 'klacht' van de TS terug te komen, ik kan en zal niemand dwingen te reageren op iets, of dat nu een foto of een stuk tekst is. De één krijgt meer reacties dan de ander, ik zie jou, George, ook zelden reageren, om nog maar eens naar het onderwerp terug te keren.

Cees als je goed kan lezen, lees dan mijn eerste posting in dit topic.
Dat zegt meer dan genoeg, een goed verstaander heeft maar een half woord nodig :wink:

Groetjes George :D
Ik heb uw eerste reactie ook goed gelezen George, en of een TS (wat dat dan ook mag wezen) (wellicht een niet clublid), überhaupt mag reageren schijnt ook nog samen te hangen met bepaalde invloeden?
Mijn bericht in reactie op uw verwijt dat mijn ervaring belachelijk zou zijn werd gewoon verwijderd, dit wordt mijn tweede poging!
Dus moeite doen te reageren is hier ook tanende, en een clublid worden?, nee, volgens mij niet zoveel zin meer in, neem wel een blad zoals Zoom.
Als er een negatieve ervaring is met betrekking tot een zaak "dan mus man einfach die Klappe halten".

U insinueert ook dat mijn verhaal leugenachtig zou zijn en Camera Tools stelt dat wij tot de concurrent van Camera Tools zouden behoren, dat noem ik nu belachelijk!
Ook vroeg ik in mijn verwijderde bericht wie u dan gesproken zou hebben bij Camera Tools?, wil met alle plezier even bellen met diegene.

Wij zijn inmiddels ergens anders royaal geslaagd incluis de D90 van mijn vrouw en al het mooie toebehoren.
Dat wij een Camera Tools om repliek zouden moeten vragen en hen de reactie mogelijkheid toe zouden moeten spelen van anderen?, dat bepaal ik zelf wel.
Wij zitten niet te wachten op valse excuses, en of een tegoedbon, principiële kwestie.
Mogelijk wat of topic maar toch relevant als iemand snerend een opmerking met insinuerende grondslag verspreid.
Kunstig zoals u denkt de situatie te kennen, stond u in de zaak of bent u de eigenaar?
Camera Tools reactie dat dit nooit voorgevallen zou zijn?, dat is pas een regelrechte leugen.

Na het plaatsen van een slot op mijn topic heb ik het gelaten voor wat het was, dan moet u mij niet aan schampen met mogelijk verzonnen hersenspinsels in een volgend topic.
En een Camera Tools valselijk beschuldigen?, waarom?, waarom zou ik dik 140 km rijden om daar voor lul gezet te worden, ben u wel lekker?

Groet,
Jan
Laatst gewijzigd door Northernlight op wo jun 09 2010 10:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Jop
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door Jop » wo jun 09 2010 8:56 am

Met alle respect Jan, ik heb uw bericht nu drie keer doorgelezen en ik snap er geen bal van.. Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben, maar misschien dat het een en ander op een andere en eenvoudigere manier verwoord kan worden> (dit bedoel ik niet negatief naar u toe, maar meer als tip om de leesbaarheid van het forum goed te houden.

Daarnaast vind ik de ontstane discussie over al dan niet lid zijn van NCN hier niet passen. Als je lid wordt van NCN heb je verschillende dingen die je als forumlid niet krijgt (clubblad, korting op verzekering, NCN-uitjes), maar als forumlid kun je ook aan enorm veel dingen deelnemen. De keuze is aan een ieder zelf zou ik zeggen en ook ik maak geen onderscheid in mijn reacties naar NCN- en forumleden toe.

PS de letters TS staan voor topic-starter (in uw geval bent u de TS van het topic over camera tools)
| It all started with the Nikon D5000 18-55 |
|
www.jopsmeulders.nl |

Northernlight

Bericht door Northernlight » wo jun 09 2010 10:44 am

Beste Jop, leest u de eerste reactie van George in dit topic met betrekking tot het stukje Camera Tools waarin men insinueert dat ik een concurrent zou zijn (winkel?), moet niet veel gekker worden.
Verder wilde ik er maar geen woord meer aan vuil maken, ik raad iedereen aan klakkeloos te vertrouwen op het door Dhr George verrichte onderzoek inzake mijn ervaring bij Camera Tools.
Ik word gelijk maar als leugenaar neergezet, erg makkelijk, Dhr George beschikt over verkeerde informatie.
Ik ken de belangen niet, (die zijn schijnbaar groot?) en plaatste enkel mijn ervaring.
Dhr George wil schijnbaar na trappen.

Mvg,
Jan

Erich Snijder
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Erich Snijder » wo jun 09 2010 10:49 am

Northernlight schreef:Beste Jop, leest u de eerste reactie van George in dit topic met betrekking tot het stukje Camera Tools waarin men insinueert dat ik een concurrent zou zijn (winkel?), moet niet veel gekker worden.
Verder wilde ik er maar geen woord meer aan vuil maken, ik raad iedereen aan klakkeloos te vertrouwen op het door Dhr George verrichte onderzoek inzake mijn ervaring bij Camera Tools.
Ik word gelijk maar als leugenaar neergezet, erg makkelijk, Dhr George beschikt over verkeerde informatie.
Ik ken de belangen niet, (die zijn schijnbaar groot?) en plaatste enkel mijn ervaring.
Dhr George wil schijnbaar na trappen.

Mvg,
Jan
Beste Jan.

Ik vind deze reacties niks met met de originele post te maken hebben.
Begint mij te lijken (ik zeg dus lijken) op enige rancune richting George.
Hiermee praat ik de reacties van George niet goed en nog sterker geef ik er geen enkele mening over.
Echter horen deze reacties mijn inziens hier niet thuis.

Groeten.
Erich.

Aan de Mod:
Zoals Daniëlle ook al aangaf mag wat mij betreft dit topic wel op slot.
Er worden nu dingen geschreven die totaal niks meer met de bedoeling van de originele post te maken hebben.

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » wo jun 09 2010 10:50 am

vind het verhaal van Jan eigenlijk wel helder :!:
ontopic maar weer...reacties genoeg tot dusver.

n.b.
@patrick...nee, ik hoef niets bij te dragen, maar neem aan dat het wel mag ?...had er net zoveel behoefte aan als de rest. :twisted:
ik gun ieder zijn verhaal maar meestal mond dit uit in een oeverloos gediscussieer waarna een mod, wie dan ook, het genoeg vind.

Arend

jacobus
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door jacobus » wo jun 09 2010 11:04 am

In heel veel forums die ik lees is vaak de vraagstelling onduidelijk, het kan dan overkomen dat de lezer niet geïnteresseerd is. Probeer je vraag kort en duidelijk te formuleren. Zelf heb ik hier een paar vragen gesteld en eigenlijk goed antwoord op al hadden de vragen wat duidelijke mogen zijn . Inderdaad lees ik vragen van andere forum bezoekers en geef daar geen reactie op. Dit wordt dus een puntje voor verbetering voor mij.
Verder vind ik het erg leuk als mensen foto voorbeelden plaatsen op het forum, ik leer daar veel van.

Jacobus
Sony RX100 Mark4

Daniël

Bericht door Daniël » wo jun 09 2010 11:16 am

Erich Snijder schreef: Aan de Mod:
Zoals Daniëlle ook al aangaf mag wat mij betreft dit topic wel op slot.
Er worden nu dingen geschreven die totaal niks meer met de bedoeling van de originele post te maken hebben.
:?: Blijkbaar ben ik een vrouw geworden :lol:

Gesloten

Terug naar “Overige discussies”