Cees als je goed kan lezen, lees dan mijn eerste posting in dit topic.
Dat zegt meer dan genoeg, een goed verstaander heeft maar een half woord nodig

Groetjes George

Nou ja, over reacties op TS niets te klagen zullen we maar zeggen ! Wat bedoeld die man toch ????Daniël schreef:Er mag rustig een slotje op hoor.
Ik denk dat alles gezegd is.
Mijn ....................
............... schieten.
Groeten vanuit Den Haag.
Daniël
Ik heb uw eerste reactie ook goed gelezen George, en of een TS (wat dat dan ook mag wezen) (wellicht een niet clublid), überhaupt mag reageren schijnt ook nog samen te hangen met bepaalde invloeden?George Fennes schreef:Cees Laarman schreef: En om op de eerste 'klacht' van de TS terug te komen, ik kan en zal niemand dwingen te reageren op iets, of dat nu een foto of een stuk tekst is. De één krijgt meer reacties dan de ander, ik zie jou, George, ook zelden reageren, om nog maar eens naar het onderwerp terug te keren.
Cees als je goed kan lezen, lees dan mijn eerste posting in dit topic.
Dat zegt meer dan genoeg, een goed verstaander heeft maar een half woord nodig![]()
Groetjes George
Beste Jan.Northernlight schreef:Beste Jop, leest u de eerste reactie van George in dit topic met betrekking tot het stukje Camera Tools waarin men insinueert dat ik een concurrent zou zijn (winkel?), moet niet veel gekker worden.
Verder wilde ik er maar geen woord meer aan vuil maken, ik raad iedereen aan klakkeloos te vertrouwen op het door Dhr George verrichte onderzoek inzake mijn ervaring bij Camera Tools.
Ik word gelijk maar als leugenaar neergezet, erg makkelijk, Dhr George beschikt over verkeerde informatie.
Ik ken de belangen niet, (die zijn schijnbaar groot?) en plaatste enkel mijn ervaring.
Dhr George wil schijnbaar na trappen.
Mvg,
Jan
Erich Snijder schreef: Aan de Mod:
Zoals Daniëlle ook al aangaf mag wat mij betreft dit topic wel op slot.
Er worden nu dingen geschreven die totaal niks meer met de bedoeling van de originele post te maken hebben.