Ik herkan het bericht van de TS wel.
Ook dat er hier boven gesuggereerd word dat er "kliekjesvorming" heerst, heb ik aan den lijve ondervonden.
In het verleden heb ik veel gepost, maar voor mij is de lol er wel een beetje van af.
Dus ik post maar heel weinig op dit moment.
Ook veel onzinnige postings met alleen een smilie of alleen welkom hier om de score omhoog te gooien vind ik ronduit kinderachtig.
Neem dan de moeite om even inhoudelijk in te gaan op hetgeen degene die zich voorstelt vertelt in zijn voorstelposting.
Als je al die reacties leest met alleen "welkom hier" is dat wel zo vreselijk onpersoonlijk en beledigend, want daar gaat gewoon niets van uit.
Dus dat irriteert mij ook.
Verder worden er soms Topics geopend door een TS die ronduit belachelijk zijn, neem dat Topic over Camera Tools.
Het enige wat gedaan wordt is het Topic oip slot doen, dus degene die zich aangevallen voelt in dit geval Camera Tools kan zich niet verdedigen en deze negatieve reclame blijft maar gewoon staan en iedereen tot in alle eeuwigheid kan dit negatieve verhaal lezen.
Ik zou zeggen verwijder zo'n onzin topic.
Ik heb zelf de moeite genomen om met Camera Tools deze zaak te bespreken en volgen Camera Tools is er niets van waar wat de TS geplaatst heeft (zou dit een posting zijn van een concurerend bedrijf?).
Aan de ene kant zijn de moderators heel streng en aan de andere kant kan schijnbaar alles.
Ook het arrogante gedrag van sommige bestuursleden erger ik mij regelmatig aan en ik denk dat die bestuursleden hun job beter aan iemand anders af kunnen staan, maar dat is mijn mening.
Dus daarom reageer ik weinig meer op dit forum, zie bovenstaande argumentatie.
Voor de rest zijn er wel hele sympathieke forumleden, zoals Arthur, Jack Trum, Léon Obers en nog een aantal anderen, en die maken het voor mij leuk en interessant om toch regelmatig dit forum te lezen.
Ook moet ik zeggen dat ons clubblad een stuk volwassener is geworden en prettig is om te lezen.
Dus niet alles is negatief hoor
Maar ik denk als we toch bezig zijn dan gooi ik dit er ook maar even uit.
Groetjes George