Mijn oordeel D7000
Re: Mijn oordeel D7000
Over man en paard: ik wist echt niet meer wie het geweest was, ik dacht zelfs aan iemand anders.
Beter in zo'n geval dus geen namen te gaan noemen. Er is al ellende genoeg op dit forum.
Maar goed dat jij het nog wist en bedankt dat je het even meldt.
emdeklerk
Beter in zo'n geval dus geen namen te gaan noemen. Er is al ellende genoeg op dit forum.
Maar goed dat jij het nog wist en bedankt dat je het even meldt.
emdeklerk
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Het is maar wat je leuk vindt.
Betreffende uitspraak is een jaar na dato nog steeds niet gecorrigeerd.
Niet dit, anders zou ik niet, gekscherend, gereageerd hebben!Marten schreef:Het is maar wat je leuk vindt.
Wat verwacht je anders dan.... Hij heeft nog nooit wat gecorrigeerd of anderzijds... Nikon is "the holy grail" !
Het is mijn inziens helemaal niet gek dat mensen gebruik maken van de rechten die er zijn als een producent zijn kwaliteitscontroles laat zakken. Nikon is allang niet meer wat het is geweest, past ook niet meer bij de tijdsgeest die er nu waard. Alle andere grootte merken met grote afzet zijn niet anders. De kleine grote merken nemen nu de kwaliteit en service over...
Maar om nu te blijven doen dat Nikon HET is .... pfffft...
De AOW en de verzorgingsstaat, de pensioenen, etc.. ze zijn het allemaal niet meer.... allemaal is het minder (in welke zin dan ook)
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Het gaat niet meer over onze hobby
Ik stel voor om dit draadje te sluiten.
Maatschappelijke discussies maar op een forum wat daar geschikt voor is.
Ik stel voor om dit draadje te sluiten.
Maatschappelijke discussies maar op een forum wat daar geschikt voor is.
"Het gaat niet meer over onze hobby (1)
Ik stel voor om dit draadje te sluiten. (2)
Maatschappelijke discussies maar op een forum wat daar geschikt voor is. (3)"
Bij (1): Dit gaat uitsluitend over onze hobby.
Bij (2): Draadjes sluiten is altijd een zwaktebod als het niet gebeurt als reactie op onwelvoeglijk taalgebruik of belediging.
Bij (3): Het Nikon-merkforum komt voort uit, wordt gedragen door, en staat midden in de maatschappij. Discussies over fatsoensnormen als interpretatie van maatschappelijke normen dienen van geen enkel forum geweerd te worden, er kan ook geen sprake van zijn dat het ene forum daar geschikter voor is dan het andere.
emdeklerk
Ik stel voor om dit draadje te sluiten. (2)
Maatschappelijke discussies maar op een forum wat daar geschikt voor is. (3)"
Bij (1): Dit gaat uitsluitend over onze hobby.
Bij (2): Draadjes sluiten is altijd een zwaktebod als het niet gebeurt als reactie op onwelvoeglijk taalgebruik of belediging.
Bij (3): Het Nikon-merkforum komt voort uit, wordt gedragen door, en staat midden in de maatschappij. Discussies over fatsoensnormen als interpretatie van maatschappelijke normen dienen van geen enkel forum geweerd te worden, er kan ook geen sprake van zijn dat het ene forum daar geschikter voor is dan het andere.
emdeklerk
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Daar het draadje al lang niet meer over D7000's gaat, verschuif ik het maar even naar een passender sectie.
Patrick schreef:Daar het draadje al lang niet meer over D7000's gaat, verschuif ik het maar even naar een passender sectie.
Prima, ik werd er al een beetje ziek van.
en van mij mag ie wel op slot
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Als de starter van het draadje vraagt om een slotje... Ik zie geen reden om het te weigeren.