En ik moet wel zeggen dat ik erg gelachen heb over het epistel van Arend

Patrick heel veel dingen in hetgeen Arend schreef herken ik ook.Patrick schreef:Ik kan niet echt lachen om de bijdrage van Arend-Ho. En ik ben toch een heel vrolijk en goedlachs persoon.
Kan natuurlijk zijn dat ik het niet begrijp, maar zoveel commentaar over wat er hier allemaal fout zou zijn hier, en daar vervolgens niet een stukje uitleg bij geven wat hij nou precies bedoelt. Nee, ik kan er de grap niet van inzien.
Beste Patrick als ik onheuse opmerkingen maakt of denigrerende opmerkingen, mag jij echt wel in mijn reacties snijden hoor, je hebt mijn toestemmingPatrick schreef:@George: Ik sluit mijn ogen helemaal nergens voor (hoe kom je daar bij?).
Maar een serie kreten waar wat geschopt wordt kan ik niet zoveel mee. En waar zijn die strenge moderators? Ik ken ze niet. En wie wil die dan? Jij wellicht... totdat ik in jouw reacties ga snijden.
doe ze eens goed open dan...Patrick schreef:@George: Ik sluit mijn ogen helemaal nergens voor
Nou Arend als Patrick nu echt niet snapt wat jij precies bedoeld zou ik zeggen als je A zegt moet je ook B zeggen.Arend-ho schreef:doe ze eens goed open dan...Patrick schreef:@George: Ik sluit mijn ogen helemaal nergens voor
ga ook geen verdere uitleg geven...als je dit niet snapt vraag ik mij af...
het is een heel dik verhaal met een dikke knipoog en wie de schoen past trekt hem aan.
schijnbaar past hij jou. of het inderdaad je schoen was betwijfel ik.
snij ze en pas op voor je vingers.
Arend.....die het ook niet als humor bedoelde....snap je mij toch een keer !
Oké Arend dan met de billen bloot en zeg wat je bedoeldjoepert schreef:Niks geen PB! Als iemand een grote mond wil opzetten moet hij dat gewoon doen. Maar dan wel graag op een manier die voor anderen ook begrijpelijk is.
Ik las arend-ho's stuk als een ironische beschouwing van wat er door allerlei verschillende personen in de afgelopen periode op het forum aan te merken is geweest. Beetje dollen, meer niet.
Kennelijk bedoelt hij er echt iets mee. Dan is-ie mij in ieder geval ook kwijt. Als je anderen laat raden naar je mening, moet je niet verwachten dat ze 'm respecteren.