copyright beveiliging op NCN

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
george013

Re: copyright beveiliging op NCN

Bericht door george013 » vr feb 24 2012 12:41 pm

Is nieuw voor mij.

George

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door Léon Obers » vr feb 24 2012 12:46 pm

george013 schreef:Je maakt me nieuwsgierig. Hoe heb je dat gedaan?
George
Nou ja ik heb "gesmokkeld" / vals gespeeld met de wijze waarop verkregen. Het gaat ten slotte om de simpele wijze waarop je iets kunt verkrijgen.
Ik gebruik al sinds jaar en dag (10-12 jaar ?) een oude screendump utility (ben nu even de naam kwijt, zit nu weer op een andere PC, daar staat het niet op).
Heb je de mogelijkheid om een beelduitsnede te maken van je scherm met vergrootte beeldstukjes met paskruisjes waar je de hoeken neerzet van de linkerbovenhoek, en rechter onderhoek. Eenmaal gedaan voor een eerste beeld, werkt het daarna door telkens F11 te gebruiken voor een verse screendump van de uitsnede. Dan elk beeld opslaan. Dus 10x F11 gebruiken en opslaan voor 10 beeldjes.

Er zullen beslist andere simpele tooltjes zijn waar je dit even makkelijk mee kunt doen (zoals een flash ripper ?).
Niet getest, maar misschien is dit iets? https://addons.mozilla.org/nl/firefox/a ... src=search" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk anders verder in de lijst: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/s ... rm=windows" onclick="window.open(this.href);return false;
Vriendelijke groet, Léon Obers

george013

Bericht door george013 » vr feb 24 2012 1:28 pm

Heb het een en ander uitgeprobeerd. Nog geen bevredigend resultaat.
George

Tom
Forumlid
Forumlid

Bericht door Tom » vr feb 24 2012 2:21 pm

Wat precies?

george013

Bericht door george013 » vr feb 24 2012 6:41 pm

Flashgot en nog een. Kan hem niet meer terug vinden. Vervolgens slecht een paar bestandjes, SWF, die ik niet kan lezen. Zou wel moeten kunnen met FF, lees ze ook als ik ze via internet binnenhaal.
Kijk wel.
George

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”