verkooppunten
verkooppunten
Beste nikon leden,
Wie van jullie weet nog een goed verkooppunt, waar je goede camera's en lenzen kan kopen (het leifst met een internetsite)?
Zelf ben ik woonachtig in de buurt van Arnhem
Ik ben er al wel een enkele tegen gekomen maar weet niet of deze Betrouwbaar zijn?
groeten,
Ray
Wie van jullie weet nog een goed verkooppunt, waar je goede camera's en lenzen kan kopen (het leifst met een internetsite)?
Zelf ben ik woonachtig in de buurt van Arnhem
Ik ben er al wel een enkele tegen gekomen maar weet niet of deze Betrouwbaar zijn?
groeten,
Ray
Foto Konijnenberg. Ze zitten in Den Ham en in Turnhout (B) Maar je kunt ook via internet bestellen.
http://www.foto-konijnenberg.nl
http://www.foto-konijnenberg.nl
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Uitstekend!
Snelle, correcte levering en snelle beantwoording van vragen per e-mail. Mijn digitale set komt er grotendeels vandaan en daar ben ik zeer tevreden over. Wel veel grijze import, dus geen NL handleiding en zo, maar met een Engelse kom je ook heel ver. Ze doen zelf service en reparaties, maar daar heb ik gelukkig nog geen ervaring mee.
Groeten,
Marnix
Snelle, correcte levering en snelle beantwoording van vragen per e-mail. Mijn digitale set komt er grotendeels vandaan en daar ben ik zeer tevreden over. Wel veel grijze import, dus geen NL handleiding en zo, maar met een Engelse kom je ook heel ver. Ze doen zelf service en reparaties, maar daar heb ik gelukkig nog geen ervaring mee.
Groeten,
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.
- Digi Nik
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Mijn favoriet is www.cameranu.nl zit in Urk.
Keuze uit grijs of via de importeur voor Nederland, dus ook Nederlandse handleiding en garantie.
Wordt, indien op voorraad, binnen enhele werkdagen bezorgd.
Verschillende betalingsmogelijkheden, mijn favoriet € 20,= bezorgkosten en betalen bij aflevering, nadat de zending accoord bevonden is.
Keuze uit grijs of via de importeur voor Nederland, dus ook Nederlandse handleiding en garantie.
Verschillende betalingsmogelijkheden, mijn favoriet € 20,= bezorgkosten en betalen bij aflevering, nadat de zending accoord bevonden is.
'tuurlijk...Digi Nik schreef:Mijn favoriet is www.cameranu.nl zit in Urk.
en verder helemaal geen banden met die vissers uit Urk ?
geloof er helemaal niets van.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik heb sinds zaterdag uitstekende ervaringen met FOKA in Rotterdam. Ook op het internet.
Man sieht was man weiss - http://www.erfgoedfoto.nl
- Ed Post
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Heb ik mijn D70s ook vandaan, prima afwikkeling.
Wel grijze import, maar na zoveel jaar buitenlandse (foto)bladen én internet heb ik echt geen moeite met een Engelse handleiding.

Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
konijnenberg den Ham is prima diverse lenzen daar gekocht en flitser/cameraland Alkmaar ook niks mis mee 18/200mm VR daar gekocht was nergens anders leverbaar.Cameranu.nl Urk ook niks mee aan de hand behalve dat je daar niks mag proberen.bij konijnenberg Den Ham is de service perfekt maar heb niet een uitgeproken voorkeur.
GR Harry
GR Harry