http://www.nikonservice.nl/index.html

En ik vraag me af, waarom is dat pand zo groot. Zo vaak gaat dat spul toch niet kapot?
Dat pand is zo groot omdat er veel opgeslagen moet worden:Hans Braakhuis schreef:En intussen is de site van het Nikon Service Punt in Beverwijk ook open:
En ik vraag me af, waarom is dat pand zo groot. Zo vaak gaat dat spul toch niet kapot?
Het is niet leuk om ruim een maand te moeten wachten op reparatie van je camera. Je zou ook even kunnen navragen waarom het zolang duurt, want dat vermeld je niet, wel dat je ontevreden bent.keesonrust schreef:Dat pand is zo groot omdat er veel opgeslagen moet worden:
8 augustus een coolpix gebracht en ze moeten er nog aan beginnen.![]()
Tsja ik hang regelmatig aan de telefoon en de tweede week kreeg ik te horen u bent nog niet aan de beurt.vanson schreef: Het is niet leuk om ruim een maand te moeten wachten op reparatie van je camera. Je zou ook even kunnen navragen waarom het zolang duurt, want dat vermeld je niet, wel dat je ontevreden bent.
Misschien moeten er onderdelen besteld worden, en moeten deze uit Japan komen. Dat is namelijk niet ongebruikelijk bij digi compactjes.
hierbij de linkLeeuwarden schreef:FAP forum? Mag ik een linkje?
(Voel me op een of andere manier altijd erg "blond" als ik zo'n vraag stel...)
Jan