Voor Windows-gebruikers is nu ViewNX versie 1.1.1 beschikbaar.
Downloaden: http://nikoneurope-nl.custhelp.com/cgi- ... aqid=25440
Wijzigingen in deze versie
- Compatibiliteit met Windows XP Service Pack 3 is toegevoegd.
- Een probleem dat er soms toe leidde dat de naam van de mappen Mijn afbeeldingen, Mijn video's en Mijn muziek in de map Mijn documenten werd weergegeven in het Engels of dat de mappictogrammen veranderden, is verholpen.
- Miniaturen van beelden die zijn gemaakt met de D3 of de D300 in de staande (verticale) stand, werden weergegeven in de liggende stand en de scherpstelpunten werden niet correct weergegeven. Dit probleem is nu verholpen.
- Een probleem dat ertoe leidde dat de werkmapfunctie van Windows onjuist werkte op systemen waarop ViewNX 1.1.0 is geïnstalleerd, is nu verholpen. Als 1.1.1 wordt geïnstalleerd, wordt er een nieuwe werkmap gemaakt die correct werkt.
- Een probleem dat ertoe leidde dat gegevens die zijn vastgelegd met de COOLPIX S600 in de onderwerpsstand Activief kind niet correct werden weergegeven in het gedeelte Bestands- en cameragegevens van de metagegevens, is nu verholpen.
Opmerking:informatie over de onderwerpsstand wordt niet correct weergegeven in het palet Camera-instellingen voor foto's die zijn gemaakt met de COOLPIX S600 in de stand Glimlach.. Alle anderefuncties werken correct.