Nikon kopen in Singapore

Discussies over ons favoriete merk
Plaats reactie
mazinho
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Nikon kopen in Singapore

Bericht door mazinho » zo aug 31 2008 8:00 pm

Tijdens mijn vakantie ben ik 2 dagen in Singapore. Heeft iemand van jullie ervaring met het kopen van Nikon apparatuur (en dan met name objectieven en/of flitsers) in het buitenland of in Singapore?

Het schijnt dat de prijzen veel lager liggen maar ik zou het vreselijk vinden een kat in de zak te kopen.

Wie kan mij adviseren en misschien zelfs adressen geven?

gijs sandberg
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door gijs sandberg » zo aug 31 2008 10:11 pm

M,

Ja, gebruik eens de zoekfunctie: http://www.nikon-club-nederland.nl/forum/search.php

Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)

johan1967
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door johan1967 » ma sep 01 2008 12:21 am

Ik ben er jaren geleden eens geweest. Op Orchard Rd vind je in de warenhuizen erg veel fotozaken. Toen vond ik het prijsverschil niet zo groot overigens, maar dat kan nu heel anders zijn natuurlijk. Vergeet in ieder geval niet te onderhandelen over de prijs.

Sietse Vliegen

Bericht door Sietse Vliegen » ma sep 01 2008 8:23 am

De laatste jaren is Singapore helemaal niet meer zo goedkoop voor electronica. Wel hebben ze vaak de allernieuwste modellen.

Funan is betrouwbaar, heeft een ruime keuze maar is vrij duur. Bij Sim Lim square zijn de prijzen beter maar het is er vrij rommelig. Voor PC onderdelen vond ik dat geen probleem maar dure fotospullen zou ik er persoonlijk niet kopen.

Afdingen is bij Sim Lim quare een must, maar ook bij Funan kun je meestal nog wel wat korting krijgen.

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”