Na DX en FX nu ook MX?
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Na DX en FX nu ook MX?
Naast DX en FX komt Nikon woensdag mogelijk met een MX formaat op de proppen. Een soort middenformaat want inderdaad vierkant... met een maximale resolutie van 6380x6380, bijna 41 megapixels...
met dank aan een anonieme bron van nikonrumors...
- foto-ed
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Re: Na DX en FX nu ook MX?
Altijd uitkijken met het verspreiden van dit soort berichten. Ik denk dat de foto waar jij op doelt deze is;ElRonno schreef:Naast DX en FX komt Nikon woensdag mogelijk met een MX formaat op de proppen. Een soort middenformaat want inderdaad vierkant... met een maximale resolutie van 6380x6380, bijna 41 megapixels...

Het schijnt dat de rechterpagina gaat over het bakken van koekjes. Is dus gewoon een gedeelte uit een kookboek. (Nikon kan wel betere dingen als koekjes bakken

Nikon (Club Nederland) Gek én NPS-lid
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Whaaahaaahahahaa
Een kookboek....hihihihi
Er zitten nu dus honderden japannertjes te lachen omdat ze in europa een kookboek hebben gevonden met wat getallen erin.
En wij alweer een prijs aan het verzinnen zijn voor onze tweedehands camera.
Een kookboek....hihihihi
Er zitten nu dus honderden japannertjes te lachen omdat ze in europa een kookboek hebben gevonden met wat getallen erin.
En wij alweer een prijs aan het verzinnen zijn voor onze tweedehands camera.

Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Misschien is het wel een opvolger van de D300. We zullen het wel zien, het lijkt mij wel dat Nikon zo slim is om het nieuws voor de Photokina naar buiten te brengen. Ik hoop eigenlijk op een opvolger van de D300. Maar een aantal nieuwe objectieven zou ook niet verkeerd zijn. Bij Pentax en bij Olympus zie je nu heel veel Pancake lensjes, dat is een groot succes.
- Patrick
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Een opvolger van de D300???AlwinSitton schreef:Misschien is het wel een opvolger van de D300. We zullen het wel zien, het lijkt mij wel dat Nikon zo slim is om het nieuws voor de Photokina naar buiten te brengen. Ik hoop eigenlijk op een opvolger van de D300. Maar een aantal nieuwe objectieven zou ook niet verkeerd zijn. Bij Pentax en bij Olympus zie je nu heel veel Pancake lensjes, dat is een groot succes.

Nou, die komt voorlopig dus nog niet. Hij verkoopt als een trein, en is de beste camera in zijn klasse, en pas een maand of 9 in de verkoop. Eerst is Canon aan zet!
bijv een nieuwe 70-200-2,8!! met nano en VR2, speciaal voor fxfoto-ed schreef:Ik denk ook dat er de as. woensdag iets aangekondigd gaat worden maar dat zal dan geen camerabody worden. Ik verwacht dat er nieuwe objectieven op de markt zullen worden gebracht..... Laten we maar gewoon rustig afwachten.