Canon 5D Mark II
- foto-ed
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Canon 5D Mark II
Misschien is het vloeken in de kerk maar Canon heeft het volgende nieuws;
Canon heeft de 5D Mark II uitgebracht.
Een 21,1 MP camera waar ook Full HD filmpjes me gemaakt kunnen worden. 3,9 beeldjes per seconde, 100-6400 ISO, nieuwe DIGIC 4 processor.
Meer info;
http://www.dpreview.com/news/0809/08091 ... markII.asp
Canon heeft de 5D Mark II uitgebracht.
Een 21,1 MP camera waar ook Full HD filmpjes me gemaakt kunnen worden. 3,9 beeldjes per seconde, 100-6400 ISO, nieuwe DIGIC 4 processor.
Meer info;
http://www.dpreview.com/news/0809/08091 ... markII.asp
Nikon (Club Nederland) Gek én NPS-lid
- olle_griese
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik kreeg zojuist onderstaande mail.
En misschien zijn er meer die Engels toch vrij moeilijk vinden, vandaag deze plaatsing.
Canon introduceert de EOS 5D Mark II. Uitgevoerd met een volbeeld 21,1 Megapixel CMOS sensor waarmee in combinatie met de Canon DIGIC 4 kleuren en subtiele tintgradaties optimaal wordenweergegeven. De Canon EOS 5D Mark II biedt ISO-waarden tot maximaal 6400, en indien gewenst kan dit uitgebreid worden tot maar liefst ISO 25600.
Het 3,0 ClearView LCD-scherm heeft een resolutie van 920.000 beeldpunten, een grote kijkhoek en een tweevoudige coating om reflecties te voorkomen, en de Live View functie toont de beelden real-time op het LCD. De nauwkeurige automatische scherpstelling wordt gegarandeerd door het Canon AF systeem dat gebruik maakt van 9 te kiezen AF-punten en 6 AF hulppunten.
Met een body die is vervaardigd van magnesiumlegering, stof- en waterbestendige afdichtingen plus een sluiter die is ontworpen voor 150.000 cycli, is de EOS 5D Mark II perfect voor zowel op locatie als in de studio.
21,1MP volbeeld CMOS sensor
DIGIC 4 processor
ISO bereik uitbreidbaar tot 25600
Full HD (1080, 30 bps) videoregistratie
Hoge resolutie 3,0 VGA LCD-scherm met Live View
3,9 bps JPEG opnamen tot capaciteit van geheugenkaart is bereikt
9-punts AF + 6 AF hulppunten
Body van magnesiumlegering
En misschien zijn er meer die Engels toch vrij moeilijk vinden, vandaag deze plaatsing.
Canon introduceert de EOS 5D Mark II. Uitgevoerd met een volbeeld 21,1 Megapixel CMOS sensor waarmee in combinatie met de Canon DIGIC 4 kleuren en subtiele tintgradaties optimaal wordenweergegeven. De Canon EOS 5D Mark II biedt ISO-waarden tot maximaal 6400, en indien gewenst kan dit uitgebreid worden tot maar liefst ISO 25600.
Het 3,0 ClearView LCD-scherm heeft een resolutie van 920.000 beeldpunten, een grote kijkhoek en een tweevoudige coating om reflecties te voorkomen, en de Live View functie toont de beelden real-time op het LCD. De nauwkeurige automatische scherpstelling wordt gegarandeerd door het Canon AF systeem dat gebruik maakt van 9 te kiezen AF-punten en 6 AF hulppunten.
Met een body die is vervaardigd van magnesiumlegering, stof- en waterbestendige afdichtingen plus een sluiter die is ontworpen voor 150.000 cycli, is de EOS 5D Mark II perfect voor zowel op locatie als in de studio.
21,1MP volbeeld CMOS sensor
DIGIC 4 processor
ISO bereik uitbreidbaar tot 25600
Full HD (1080, 30 bps) videoregistratie
Hoge resolutie 3,0 VGA LCD-scherm met Live View
3,9 bps JPEG opnamen tot capaciteit van geheugenkaart is bereikt
9-punts AF + 6 AF hulppunten
Body van magnesiumlegering
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Nee de D3 is een antwoord op de 1D MKIII.benikon schreef:zoiets zat er toch wel aan te komen. k,denk als tegenhanger van de D700 echter wel met o.a. meer mp,s.![]()
Nog geen nieuws van c*n*n m.b.t. antwoord op de D3???![]()
groeten ben.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
ik glimlach alleen maar
Ik vind het geweldig dat CANON met zo'n camera komt.
Misschien is hij wel beter dan de Nikon D700 of D3
Dat stimuleert de ingenieurs van Nikon om weer een nog beter product op de markt te brengen.
Daar hebben wij uiteindelijk alleen maar voordeel van
Soms vraag je jezelf af waar is het eind.
Komt er een camera uit en denk je geweldig het kan niet beter en vlak daarna komt de concurent met een nog meer geavanceerd model en nog betere ISO waarden en vul zelf maar in.
Als je de top van de camera's koopt zoals nu de D700 en de D3 kan ik goed begrijpen dat het pijn doet.
Maar ik heb een eenvoudig instap modelletje dus het gaat allemaal over mij heen en ik kijk er na en ik glimlach
alleen maar.
Groetjes George
Misschien is hij wel beter dan de Nikon D700 of D3

Dat stimuleert de ingenieurs van Nikon om weer een nog beter product op de markt te brengen.
Daar hebben wij uiteindelijk alleen maar voordeel van

Soms vraag je jezelf af waar is het eind.
Komt er een camera uit en denk je geweldig het kan niet beter en vlak daarna komt de concurent met een nog meer geavanceerd model en nog betere ISO waarden en vul zelf maar in.
Als je de top van de camera's koopt zoals nu de D700 en de D3 kan ik goed begrijpen dat het pijn doet.
Maar ik heb een eenvoudig instap modelletje dus het gaat allemaal over mij heen en ik kijk er na en ik glimlach

Groetjes George

Laatst gewijzigd door George Fennes op wo sep 17 2008 4:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blijf het objectief bekijken
O.K. idd, maar dan zal NIKON , wat ik verwacht, dus eerst weer met een antwoord moeten komen en wel op de EOS1 Ds mkIII, toch??M.Oorthuis schreef:Nee de D3 is een antwoord op de 1D MKIII.benikon schreef:zoiets zat er toch wel aan te komen. k,denk als tegenhanger van de D700 echter wel met o.a. meer mp,s.![]()
Nog geen nieuws van c*n*n m.b.t. antwoord op de D3???![]()
groeten ben.
groeten Ben
STEAP AHEAD?? ik dacht dat de D3 juist een step ahead was: hoge iso, hogere high speed, FF, meerdere formaten, uitgebreidere-betere software en ga zo maar door!!Gilbert1976 schreef:Voor mn gevoel is de 1D MKIII nog een "step ahead" Het zal de opvolger van de D3 moeten worden denk ik die het niveau van de 1D MKIII moet gaan benaderen.
groeten Ben