Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

johan1967 schreef:Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.![]()
Tsja je hebt in ieder geval een Leica. Het merk heeft in het verleden wel een naam opgebouwd..mikemix schreef:johan1967 schreef:Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.![]()
Vind ik knap dat je dit al weet zonder ook maar iets getest te hebben of in je handen te hebben gehad
Er moeten ook niet teveel knoppen op. Wie had het hier ook alweer over wrattenmonstersWoudschim schreef:Soort van middenformaat slr? interessant!
Volgens mij is dat ding alleen totaal niet praktisch om te gebruiken, de enige knoppen die erop zitten zijn een draaiknop, een ontspanknop, een wieltje en een switch...
Diafragma pas je aan via de lens. Wat is daar mis mee? Is trouwens ook niet meer dan logisch want het diafragma zit ook in de lens.Woudschim schreef:Op een dslr wil ik toch op zijn minst een knop voor diafragma, sluitertijd diafragmacontrole en ISO hebben. Dat zijn er al meer dan er daar opzitten.
Nouja, even de reviews afwachten maar denk ik.
Dit was mij niet ontgaan, wellicht jou wel dat ik een R8 in bezit heb.Pruimpit schreef:Tsja je hebt in ieder geval een Leica. Het merk heeft in het verleden wel een naam opgebouwd..
Was me niet ontgaan hoor, envenals die F3, F4 en F5mikemix schreef: Dit was mij niet ontgaan, wellicht jou wel dat ik een R8 in bezit heb.
Hoop dat de optische en technische specs. van een ongekende kwaliteit zijn (voor Leica), vormgeving is iig al een gemiste kans.
Less is more, dat kan ook op een mooie manier.
De studio wordt het werkterrein voor deze Leica, ben benieuwd naar de prijzen.
Als ik een setje Hasselblad configureer met een digitale achterwand ben ik benieuwd hoe de investering zich verhoudt.....
Zou nog wel eens de laatste camera stuiptrekking kunnen worden.
Persoonlijk vind ik de vormgeving bijzonder fraai.mikemix schreef:Hoop dat de optische en technische specs. van een ongekende kwaliteit zijn (voor Leica), vormgeving is iig al een gemiste kans.
Less is more, dat kan ook op een mooie manier.
Proef ik hier iets van jaloezie?mikemix schreef:johan1967 schreef:Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.![]()
Vind ik knap dat je dit al weet zonder ook maar iets getest te hebben of in je handen te hebben gehad