Rubbertjes voor de nikon d 200
Rubbertjes voor de nikon d 200
Hi, ik heb een vraag mijn nikon d 200 de rubbertjes laten los
nu lees ik dat je het in beverwijk kan laten repareren,maar is dat op de zwarte markt of...
Ik hoop iets van u te horen
Vriendelijke groet,
Inderinho
nu lees ik dat je het in beverwijk kan laten repareren,maar is dat op de zwarte markt of...
Ik hoop iets van u te horen
Vriendelijke groet,
Inderinho
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Even "Beverwijk" bellen.
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:

Hier is de winkel van Beverwijk, inderdaad, pal naast de Zwarte Markt:
http://www.nikonservice.nl/shop/index.p ... 8e1d68ce52
Als je er langs gaat, betaal je de aangegeven prijs. Verzend en administratie kosten zijn heftig op zo iets kleins.
Elke fotowinkel hoort ze ook voor de aangegeven prijs te kunnen leveren.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik was minder dan 30 Euro kwijt. Aan de hand van de prijslijst kan je dan neem ik aan wel zien of dat me extra heeft gekost. Ik dacht het niet.
Hoe dan ook: ik laat dat gepriegel liever even doen. Als het fout gaat is het dan ook aan hun om het op te lossen. Sterker nog: als ik alweer vrij snel hetzelfde probleem heb, dan weet ik ze te vinden! Ik woon overigens maar iets van 7 of 8 autominuten van ze vandaan, dus ik ben er zo...
Hoe dan ook: ik laat dat gepriegel liever even doen. Als het fout gaat is het dan ook aan hun om het op te lossen. Sterker nog: als ik alweer vrij snel hetzelfde probleem heb, dan weet ik ze te vinden! Ik woon overigens maar iets van 7 of 8 autominuten van ze vandaan, dus ik ben er zo...

Niet alleen een D200 kwaaltje, gewoon een Nikon kwaaltje het rubber valt ook van m'n D2x en volgens mij ook al een probleem bij de F5. Het wordt echt tijd dat ze dit een keer oplossen. Zou toch niet mogen gebeuren bij zulke dure body's. Zijn er al mensen met een D3 of D300 waar het rubber los laat of gebruiken ze inmiddels andere lijm?
Groeten Jan.
Groeten Jan.