Hallo 'Nikon' vrienden,
Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar af en toe ben ik op reis en na thuiskomst moeten eerst de foto's naar de klanten toe en ga je niet direct even zitten surfen over het net heen. Maar vandaag weer even tijd, al had ik de 10th Aniversary moeten wassen. Een hobby van mij en mijn vrouw. Het gaat dus om een Mazda MX-5 cabrio uit 1999 en wel het tienjarig jubileum model. Een leuk onderwerp om te fotograferen en om er een verslag van te maken tijdens een tourrit welke wij morgen hebben in Brabant. Het weer is niet zo geweldig, dus zit ik maar weer even aan de computer en bekijk even de advertenties op Marktplaats. Ik ben namelijk op zoek naar wat 'oud' spul. Zo heb ik laatst een paar aardige cameraatjes gekocht. Gewoon goedkoop spul. Het gaat mij niet om perfecte dingen die met een 10 gewaardeerd worden maar het gewone gebruikte spul. Zo kocht ik van de week weer een Nikon EM body voor € 10,00 en dat is leuk, toch? Zo struin ik een uurtje het internet af. Na ontvangst van de camera wordt een borstel en lensdoekjes ter hand genomen om de nieuwe aanwinst toch een beetje toonbaar te maken waarna hij plaats mag nemen in de vitrinekast. Het volgende item heb ik ook al gevonden. Een oud 2.8 135mm lens waarvan het diafragma kaport is. Maar wat geeft het?
Zo kan ik mij tenminste een beetje bezig houden en herleven de 'oude' herinneringen een beetje op. Het analoge tijdperk. Hoewel het digitale tijdperk wel mijn werk heeft gered en kon ik mijn klanten blijven bedienen. Op 9 en 10 mei begint mijn seizoen weer op het circuit van Assen waar het Europees Truckrace kampioenschap van start gaat.
De groeten en ik laat nog wel eens weten waarmee mijn speurtocht naar Nikon camera's en lenzen mee is uitgebreid.
Oscar
Oude meuk als verzamelobject
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Oude meuk als verzamelobject
Wellicht kan je ons even helpen herinneren waaraan door een linkje te plaatsen?oscarh schreef:Hallo 'Nikon' vrienden,
Sorry dat ik niet eerder reageerde, ...