beste lezers
ik heb me een site aan gemaakt bij www.doemee.be
die site werk wel prima maar moesten
daar mensen zijn die ook een site hebben bij
,,doemee,, gelieve in te gaan op mijn discussie
wand ik heb er niet zoveel ervaring mee ik heb het paket :400 MB schijfruimte
10 GB dataverkeer
MySQL en PHP
is dat veel of gaat dat
de vriendelijke groetjes pierre
website
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: website
Daar kan je een flinke site prima mee hosten. Ik ben alleen bang dat je niet snel mensen zal tegenkomen die ervaring hebben dit bedrijf.
Ik denk eerlijk gezegd dat dit ook niet helemaal het juiste forum voor zo'n vraag is...
Ik denk eerlijk gezegd dat dit ook niet helemaal het juiste forum voor zo'n vraag is...

Ha pierre140,
Ik heb een fotosite die ik host bij webreus Heb daar de webreus Power afgenomen. Het werkt fantastisch.
De website schot-media.nl is er op gehost. Er staan op dit moment zo'n 700 foto's op en nog lang niet vol. De hoeveelheid foto's die je er op kwijt kan hangt van de grootte van de foto's af. Ik verklein deze altijd naar 1024 x 786. Dit is goed genoeg voor het web.
Ik hoop dat je er wat mee kan,
Gr,
Rienus
Ik heb een fotosite die ik host bij webreus Heb daar de webreus Power afgenomen. Het werkt fantastisch.
De website schot-media.nl is er op gehost. Er staan op dit moment zo'n 700 foto's op en nog lang niet vol. De hoeveelheid foto's die je er op kwijt kan hangt van de grootte van de foto's af. Ik verklein deze altijd naar 1024 x 786. Dit is goed genoeg voor het web.
Ik hoop dat je er wat mee kan,
Gr,
Rienus
Op zich kan je hier wel even mee voort. Maar als ik de prijs (€9,95/maand) vergelijk met het goedkoopste abonnement van www.one.com (€1,25/maand) dan is het verschil wel erg groot, daar krijg je one onbeperkt dataverkeer en 3000MB opslag en ook de PHP en database (maar 1 tegen 5 bij doemee) mogelijkheden.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik zit bij Antagonist. 3 Gb ruimte voor ca. 35,-- per jaar. Perfect. Doemee lijkt me nogal duur
Man sieht was man weiss - http://www.erfgoedfoto.nl