Pagina 1 van 1

printer inactief op imac

Geplaatst: za nov 21 2009 7:36 pm
door Aart
Hallo, ik krijg mijn officejet 6500 van hp maar net geinstalleerd maar krijg hem niet actief.
Heb bij hp de nieuwste driver software gedownload en mijn imac update uitgevoerd. Maar krijg hem niet actief.
Als ik HP-apparaatbeheer klik krijg ik de melding dat er niets van hp geïnstalleerd is.

Weten jullie nog wat ik kan doen.

grt,

aart

Re: printer inactief op imac

Geplaatst: za nov 21 2009 7:39 pm
door gijs sandberg
Sorry Aart,
Waarom stel je deze vraag niet bij Apple of HP?
Groeten, GIjs

Re: printer inactief op imac

Geplaatst: za nov 21 2009 8:00 pm
door Aart
gijs sandberg schreef:Sorry Aart,
Waarom stel je deze vraag niet bij Apple of HP?
Groeten, GIjs

Ik heb ook op een mac forum en naar HP zelf een mail gestuurd.
Aangezien het weekend is en hier ook veel mensen een imac hebben probeer ik het hier ook.


Groet,

aart

Re: printer inactief op imac

Geplaatst: za nov 21 2009 8:43 pm
door Ruud V.
In je printervoorkeuren (afdrukken en faxen) de printer verwijderen en weer invoeren. Grote kans dat ie hem weer "ziet".

Re: printer inactief op imac

Geplaatst: za nov 21 2009 9:00 pm
door Aart
Ruud V. schreef:In je printervoorkeuren (afdrukken en faxen) de printer verwijderen en weer invoeren. Grote kans dat ie hem weer "ziet".

Dat heb ik al een paar keer gedaan maar zonder succes, heb hem ook handmatig toegevoegd ook zonder succes.

grt en bedankt voor je reactie,

aart

Re: printer inactief op imac

Geplaatst: ma nov 23 2009 3:23 pm
door Ruud V.
Zie net een artikeltje in Apple Forum op http://discussions.apple.com/thread.jsp ... 2&tstart=0:

"I guess you installed the 10.4.x-10.5.x driver downloaded from Epson's website, right? If so, you should run the installer again and choose "Uninstall" this time. Then, you should delete your printer queue (in Print & Fax preferences), reboot the system. After rebooting, you may still need to re-create the queue manually (check whether the printer queue already exist in Print & Fax preferences), and you maybe asked to install driver update (say "yes" if so)"