Hallo, ik krijg mijn officejet 6500 van hp maar net geinstalleerd maar krijg hem niet actief.
Heb bij hp de nieuwste driver software gedownload en mijn imac update uitgevoerd. Maar krijg hem niet actief.
Als ik HP-apparaatbeheer klik krijg ik de melding dat er niets van hp geïnstalleerd is.
Weten jullie nog wat ik kan doen.
grt,
aart
printer inactief op imac
- gijs sandberg
- Clublid
- Berichten: 6964
- Lid geworden op: zo dec 05 2004 9:53 am
- Locatie: Zuid Holland
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: printer inactief op imac
Sorry Aart,
Waarom stel je deze vraag niet bij Apple of HP?
Groeten, GIjs
Waarom stel je deze vraag niet bij Apple of HP?
Groeten, GIjs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Re: printer inactief op imac
gijs sandberg schreef:Sorry Aart,
Waarom stel je deze vraag niet bij Apple of HP?
Groeten, GIjs
Ik heb ook op een mac forum en naar HP zelf een mail gestuurd.
Aangezien het weekend is en hier ook veel mensen een imac hebben probeer ik het hier ook.
Groet,
aart
Re: printer inactief op imac
In je printervoorkeuren (afdrukken en faxen) de printer verwijderen en weer invoeren. Grote kans dat ie hem weer "ziet".
gr. Ruud
D610/D90/, glas en de Macbook R.
D610/D90/, glas en de Macbook R.
Re: printer inactief op imac
Ruud V. schreef:In je printervoorkeuren (afdrukken en faxen) de printer verwijderen en weer invoeren. Grote kans dat ie hem weer "ziet".
Dat heb ik al een paar keer gedaan maar zonder succes, heb hem ook handmatig toegevoegd ook zonder succes.
grt en bedankt voor je reactie,
aart
Re: printer inactief op imac
Zie net een artikeltje in Apple Forum op http://discussions.apple.com/thread.jsp ... 2&tstart=0:
"I guess you installed the 10.4.x-10.5.x driver downloaded from Epson's website, right? If so, you should run the installer again and choose "Uninstall" this time. Then, you should delete your printer queue (in Print & Fax preferences), reboot the system. After rebooting, you may still need to re-create the queue manually (check whether the printer queue already exist in Print & Fax preferences), and you maybe asked to install driver update (say "yes" if so)"
"I guess you installed the 10.4.x-10.5.x driver downloaded from Epson's website, right? If so, you should run the installer again and choose "Uninstall" this time. Then, you should delete your printer queue (in Print & Fax preferences), reboot the system. After rebooting, you may still need to re-create the queue manually (check whether the printer queue already exist in Print & Fax preferences), and you maybe asked to install driver update (say "yes" if so)"
gr. Ruud
D610/D90/, glas en de Macbook R.
D610/D90/, glas en de Macbook R.