Veel mensen zullen denken, waar heb je het over, maar ik persoonlijk ergerde mij aan het goedkope plastiek uiterlijk van het lcd beschermkapje
Ik heb als oplossing het buitenste randje afgeplakt met fineline tape en met een spuitbus matzwart gespoten.
Het resultaat is dat je bijna niet ziet dat er een beschermkapje op je lcd zit en het geeft een scherper beeld ( lijkt altans)
Nu werk ik zelf in een autoschade herstel bedrijf dus ik heb alle spullen bij de hand, maar mocht iemand interesse hebben, maar zelf de mogelijkheid niet om het zelf te doen, wil ik het met liefde en plezier gratis voor ze doen ( schermpje is makkelijk met de post te versturen )
Bij eventuele interesse stuurt u me maar een berichtje.
m.v.gr. Marcel vd Kerkhof.
Tip ! LCD schermpje
- Scorpio_King
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Hallo scorpio.
Weet helaas niet hoe ik hier foto's moet plaatsen.
Bij mij zit het er nu en jaar op en het is nog steeds perfect.
Het gaat zeker zo lang mee tot je schermpje versleten is ( krasjes)
Je ziet het eigenlijk niet zitten , het is alleen het uiterste buitenrandje.
m.v.gr Marcel
Weet helaas niet hoe ik hier foto's moet plaatsen.
Bij mij zit het er nu en jaar op en het is nog steeds perfect.
Het gaat zeker zo lang mee tot je schermpje versleten is ( krasjes)
Je ziet het eigenlijk niet zitten , het is alleen het uiterste buitenrandje.
m.v.gr Marcel
Laatst gewijzigd door Marcel vd K op za jan 27 2007 1:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind de opplakschermpjes van DA erg praktisch $6 dus iets van €4,80 en de verzendkosten de pijs van de postzegel $2 of zoiets. Ik heb er eens 2 besteld en er was nog geen €12 gerekend.
http://www.daproducts.com/products.htm
http://www.daproducts.com/products.htm
screen protector
Nog even aanvulling: gebruik zelf screen protector van Logic3 (PSP503 - PSP Screen Protector); wordt standaard verkocht voor de PSP; even opmaat knippen en ook voor de oa. D80 (en zelfs het top LCD'tje). En je houdt nog over voor de GSM. Bij www.bol.com eenvoudig te bestellen (bol.com prijs: € 4,49). Gr. Bobo.