hallo nikonfreaks
Wie zou er in de buurt van Schiedam - of all places - eens een avond langs willen komen om
mij aan te duiden hoe ik foto' s via picasa naar het forum krijgt.
Ondanks de aanwijzingen via het draadje gaat het toch niet goed?
Koffie met gebak gegarandeerd, tevens mag je even een leica IIIG vasthouden,ondanks mijn
diversen F body's een ongekende sensatie!
alvast tot ziens, Cees
Patrick: telefoonnummer verwijderd. Dat kan je beter niet doen. Graag via een PB aan Cees om het nummer vragen.
foto plaatsen
Re: foto plaatsen
Cees, haal je 06 nummer van je bericht weg. Is makkelijk te vinden zo en krijg je misschien telefoontjes waar je niet op zit te wachten.
Helaas is Schiedam niet echt om de hoek. Hou wel van koffie en gebak.
Maar ik wil het ook wel uitleggen via screenshots per PB als je wilt en niemand naar je toekomt.
Helaas is Schiedam niet echt om de hoek. Hou wel van koffie en gebak.
Maar ik wil het ook wel uitleggen via screenshots per PB als je wilt en niemand naar je toekomt.
Hallo deschuiling en Ruud
Ik heb echt aanschouwelijk onderwijs nodg want ik krijg langzamerhand een
"click on" fobie.
Dus misschien is er iemand die dit draadje alsnog leest en reageert, anders
verlaat ik mij op de toegezegde hulp van Ruud t.z.t.
groetjes ceesiekalm
Ik heb echt aanschouwelijk onderwijs nodg want ik krijg langzamerhand een
"click on" fobie.
Dus misschien is er iemand die dit draadje alsnog leest en reageert, anders
verlaat ik mij op de toegezegde hulp van Ruud t.z.t.
groetjes ceesiekalm
Beste Ceesiekalm,
Het beste dat je kunt doen is als volgt:
Zorg dat je ingelogd bent in Picasa, open de betreffende map en de betreffende foto. Klik met rechts op de foto en selecteer onderaan eigenschappen of properties zoals in het voorbeeld weergegeven.

Dan krijg je, als het goed is de volgende pop-up.

Selecteer hier de bovenste regel zoals op het voorbeeld door op de regel te dubbelklikken.
Copieer dan deze regel en plak het is het bericht dat je wilt plaatsen.
Selecteer dezelfde regel weer door te dubbelklikken en als de regel blauw is klik je op de IMG button boven het bericht zoals hier weergegeven.

Zo zou het moeten lukken. Let er op dat je url, de link dus naar de foto tussen
komt te staan. Probeer dit gewoon en bekijk in "Voorbeeld" of het wordt zoals jij wilt.
Succes!
Het beste dat je kunt doen is als volgt:
Zorg dat je ingelogd bent in Picasa, open de betreffende map en de betreffende foto. Klik met rechts op de foto en selecteer onderaan eigenschappen of properties zoals in het voorbeeld weergegeven.

Dan krijg je, als het goed is de volgende pop-up.

Selecteer hier de bovenste regel zoals op het voorbeeld door op de regel te dubbelklikken.
Copieer dan deze regel en plak het is het bericht dat je wilt plaatsen.
Selecteer dezelfde regel weer door te dubbelklikken en als de regel blauw is klik je op de IMG button boven het bericht zoals hier weergegeven.

Zo zou het moeten lukken. Let er op dat je url, de link dus naar de foto tussen
Succes!
dat werkt dus niet als je een foto upload met 1600 pix breed.
Dan moet je het doen via Link naar deze foto en wat tekst verwijderen.
Als je een foto met grote resolutie wilt plaatsen lukt dat inderdaad niet. Je kunt dan een kleiner exemplaar plaatsen met een link naar de full size versie.dcschuiling schreef:dat werkt dus niet als je een foto upload met 1600 pix breed.
Mvgr,
Henk
Hallo
Ik denk dat 800 x 800 mooi is om te doen, of het moet iets bijzonders zijn dan 1024 x 1024.
Anders loop je alleen maar te scrollen
Kroontje
Ik denk dat 800 x 800 mooi is om te doen, of het moet iets bijzonders zijn dan 1024 x 1024.
Anders loop je alleen maar te scrollen

Kroontje