Zou iemand me kunnen vertellen of Nikon ook al snel met dit soort technieken komt als de Canon 400d? Blijf dit namelijk nog steeds een groot voordeel van de 400d vinden.
Dat lijkt mij ook.George Fennes schreef:Geen idee, maar de voordelen van Nikon t.o.v. Canon 400D zijn vele malen groter.
Vertel? Zit zelf namelijk nog veel te twijfelen tussen beide merken.George Fennes schreef:Geen idee, maar de voordelen van Nikon t.o.v. Canon 400D zijn vele malen groter.
George als je dat over 301 jaar nog wil meemaken, dat zou ik me nu in laten vriezen. En over 301 jaar weer laten ontdooien. Persoonlijk zou ik dat wel jammer vinden, want ik mag jouw bijdragen op dit forum graag lezen.George Fennes schreef: Lijkt me interessant, dus over 300 jaar kan ik nog genieten van mijn opnames die ik nu maak en digitaal op CD of DVD zet.
Maar wat nu als ik over 301 jaar wil kijken naar mijn CD of DVD, hebben we dan nog wel CD en DVD recorders of moet ik er nu een paar goed conserveren, dat ik ze dan uit de motteballen haal om te gebruiken?![]()
Daar moeten we ook nog maar even een onderzoek naar doen!
Groetjes George
Code: Selecteer alles
George als je dat over 301 jaar nog wil meemaken, dat zou ik me nu in laten vriezen. En over 301 jaar weer laten ontdooien. Persoonlijk zou ik dat wel jammer vinden, want ik mag jouw bijdragen op dit forum graag lezen.