60 dagen actie Nikon België
60 dagen actie Nikon België
Ik weet niet of iemand dit al opgemerkt heeft, maar in België geeft Nikon 10% korting op nieuwe Nikon equipment.
60 dagen actie, van 12 maart tot 15 mei.
http://www.nikon60dagen.be/
Kan aardig schelen als je net van plan bent om een nieuwe body of objectief te kopen.
Roel
60 dagen actie, van 12 maart tot 15 mei.
http://www.nikon60dagen.be/
Kan aardig schelen als je net van plan bent om een nieuwe body of objectief te kopen.
Roel
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Re: 60 dagen actie Nikon België
Ik heb even gekeken wat het scheelt voor de 70-200 2e versie, maar die kun je dus net zo goed in NL kopen. De prijs in Belgie ligt ongeveer €200 boven de prijs in NL.
Jammer, het had anders wel de moeite waard geweest in het weekend richting Zuiderburen te gaan
Hier lijkt hetzelfde te gebeuren als tijdens de Mediamarkt BTW vrij akties in NL. Dan zijn camera's etc. ook ineens veel duurder als daarvoor en betaal je dus inclusief de korting net zoveel als normaal.
Maar...ik geef toe, het klinkt leuk, dit soort acties.
Jammer, het had anders wel de moeite waard geweest in het weekend richting Zuiderburen te gaan

Hier lijkt hetzelfde te gebeuren als tijdens de Mediamarkt BTW vrij akties in NL. Dan zijn camera's etc. ook ineens veel duurder als daarvoor en betaal je dus inclusief de korting net zoveel als normaal.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Dat is dus niet zo. Ik heb m'n D300s echt behoorlijk onder de laagste prijs die ik in Nederland kon vinden gekocht bij de MM via die actie.Riemke schreef:Hier lijkt hetzelfde te gebeuren als tijdens de Mediamarkt BTW vrij akties in NL. Dan zijn camera's etc. ook ineens veel duurder als daarvoor en betaal je dus inclusief de korting net zoveel als normaal.
Een reden om 'm in België te halen is dat je standaard 2 jaar garantie krijgt. Ik heb begrepen dat wij dat ook gaan krijgen, maar dat duurt nog even (info: presentie na de ALV).
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Kamera-Express geeft dat al (sinds ongeveer october-november, meen ik) bij nieuwe camera's en objectieven. Ze zijn toen ook meteen uit de race van allergoedkoopste fotowinkels gestapt, nu nog aangevoerd door Foka Rotterdam en camera.nl Barendrecht.Patrick schreef: ...Een reden om 'm in België te halen is dat je standaard 2 jaar garantie krijgt. Ik heb begrepen dat wij dat ook gaan krijgen, maar dat duurt nog even...
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Waarom heeft Nikon Nederland eigenlijk nooit van dit soort acties?
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Nikon Nederland doet toch ook wel aan cashback dagen toch?
Maar meer van dit soort acties zal wel mogen.
Maar meer van dit soort acties zal wel mogen.
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
De prijs in Nederland ligt gemiddeld een stuk lager dan in het buitenland. Daar bovenop een actie kan gewoonweg niet meer.
Ik denk overigens dat je voor die Belgische actie wel Belg zult moeten zijn, bleek vorig jaar ook uit de kleine lettertjes.
Ik denk overigens dat je voor die Belgische actie wel Belg zult moeten zijn, bleek vorig jaar ook uit de kleine lettertjes.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- Jolanda
- Clublid
- Contacteer:
Cees,
dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik dit las. Vorig jaar moest je Belgisch ingezetene zijn.
Jolanda
dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik dit las. Vorig jaar moest je Belgisch ingezetene zijn.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
Ook nu moet je ingezetene zijn van Belgie of Luxemburg.
George
George
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Mag dat wel van de EU?george013 schreef:Ook nu moet je ingezetene zijn van Belgie of Luxemburg.

-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
george013 schreef:Ook nu moet je ingezetene zijn van Belgie of Luxemburg.
George

Valt me tegen van onze zuiderburen, goed bier, maar toch wat bekrompen die ondernemers daar.
Jammer, een smet op het blazoen van de bourgondische, altijd zo gastvrije Belg.

Niet specifiek iets Belgisch hoor. Ook in andere landen geldt vaak dat je ingezetene moet zijn bij dit soort acties.
Hmm, je moet inderdaad ingezetene van België zijn. Da's errug jammer.....Cees Laarman schreef:De prijs in Nederland ligt gemiddeld een stuk lager dan in het buitenland. Daar bovenop een actie kan gewoonweg niet meer.
Er zijn bepaalde producten die met die korting toch echt wel goedkoper zijn. Bijvoorbeeld the 3DS is normaliter beide in België en NL zo rond de € 3500,-. Met een Belgische korting van € 450 a 500 wordt het toch wel ineressant, toch? Hier in NL ben ik die korting nog niet tegengekomen....
Roel
je kan natuurlijk een vlaamse burger van de straat af trekken met de vraag of hij/zij dat "ding" voor je willen kopen ?
staat de bon alleen niet op je naam....tja...wel de korting...stop je die burger nog wat toe.
het is maar een ballonnetje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Arend

staat de bon alleen niet op je naam....tja...wel de korting...stop je die burger nog wat toe.

het is maar een ballonnetje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Arend