Deze kwam ik nog tegen,wil het graag delen met jullie delen.
Het gaat over de uitdagingen die het team heeft aangenomen om plantengroei te filmen.
In deze documentaire legt David Attenborough uit hoe een filmpje gemaakt wordt door middel van timelaps
Veel plezier!
http://www.youtube.com/watch?v=VrDnCLcz ... mbedded#!Z" onclick="window.open(this.href);return false;
Interessante documentaire over timelaps door de BBC.
- selcuk
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Interessante documentaire over timelaps door de BBC.
Laatst gewijzigd door selcuk op ma apr 26 2010 1:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Interessante documentaire over timelaps door de BBC.
wow fantastisch om te zien zeg ik heb tijdens het kijken naar die serie al afgevraagd hoe ze dat gedaan hebben. 

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Tjonge, jonge zeg. Nooit zoiets gezien. Als je je daarbij ook nog eens afvraagt welke budgetten ermee gemoeid zijn om zoiets te kunnen doen. Ook leuk de vele selfmade oplossingen.
Wat me verder opviel was het gebruik van zwarte aluminium crêpe folie als afscherming van licht (zonnekap) met tape vastgemaakt aan de manuele Nikkor lens 20mm/2.8 lens.
Wat me verder opviel was het gebruik van zwarte aluminium crêpe folie als afscherming van licht (zonnekap) met tape vastgemaakt aan de manuele Nikkor lens 20mm/2.8 lens.
Vriendelijke groet, Léon Obers
Ik denk dat ze dat gedaan hebben om binnen het budget te blijvenLéon Obers schreef:Tjonge, jonge zeg. Nooit zoiets gezien. Als je je daarbij ook nog eens afvraagt welke budgetten ermee gemoeid zijn om zoiets te kunnen doen. Ook leuk de vele selfmade oplossingen.

- Jop
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Fascinerend om te zien! Echt heel gaaf om zo'n proces van achter de schermen te zien. En dat allemaal voor 60 seconden 'film'.. Respect!