Glasvezel snelheid

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
Plaats reactie
Veneboer
Forumlid
Forumlid

Glasvezel snelheid

Bericht door Veneboer » ma mei 10 2010 8:27 pm

Ben zo blij! Onlangs is ons glasvezel opgeleverd en het is zo weer een waar genoegen om pagina's te openen waar foto's in hoge resolutie op staan. Heb onderstaand testje gedaan en tot mijn verbazing is ook mijn upload snel. Dit heb ik nog niet uitgeprobeerd maar volgens mij word foto's online zetten zo ook leuk.

Afbeelding

Mvgr Robby

florist

Re: Glasvezel snelheid

Bericht door florist » ma mei 10 2010 8:53 pm

damn, das snel!

george013

Bericht door george013 » ma mei 10 2010 9:07 pm

Je hebt ook nog een provider, een abonnement en een traject glasvezel naar huisaansluiting. En waarschijnlijk nog een aantal grootheden die je snelheid bepalen.
George

Veneboer
Forumlid
Forumlid

Bericht door Veneboer » ma mei 10 2010 9:18 pm

Weet niet hoe het precies zit maar hiervoor hadden we een 24mb ADSL aansluiting via TweakDSL. Volgens mij is het zo dat hoe verder je van de centrale woont hoe minder je je uiteindelijk van je maximale snelheid overhoud. Ik weet niet of dit ook geld voor glasvezel. Onze aansluiting zou 50 mb moeten zijn maar terwijl ik die test deed zaten we ook naar TV te kijken en tegelijkertijd namen we ook op (Cake Boss op Discovery, vinden mijn kids leuk). TV loopt ook via internet. Het is me nog niet helemaal duidelijk hoeveel MB we daaraan kwijt zijn. Ik zal diezelfde test nog een keer doen zonder dat de TV decoder apparaat aanstaat. (wil ik nu ook wel doen, maar ik denk dat ik dan moppers krijg van mijn echtgenote die nu TV zit te kijken).

Mvgr Robby

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”