Nieuwe nikon foto tassen

Discussies over ons favoriete merk
Plaats reactie

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Nikon Crumpler

Bericht door George Fennes » vr mar 09 2007 9:19 am

Ja hoor BUG322,

Ik heb de Nikon Cumpler The That al weken geleden proberen te bestellen, maar iedereen die deze tassen op de site had staan, kon ze nog niet leveren.

En de prijzen liepen uiteen van 39 tot 59 euro voor dezelfde tas.

Dus deze tassen waren wel opgevallen.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

Herrie

Bericht door Herrie » vr mar 09 2007 9:37 am

Mijn liefde voor Nikon gaat niet zo ver dat ik met een tas ga lopen waarop duidelijk te lezen staat welke waardevolle lading er mee vervoerd wordt :wink:

Herrie

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » vr mar 09 2007 9:40 am

Ik heb het ook gezien. Heb zelf een Crumpler (schouder)tas, de Seven Million Dollar Home.

In Amerika besteld omdat deze in Europa niet leverbaar is.

Voor gekozen omdat deze niet direct opvalt als cameratas waardoor je minder risico loopt.

Crumplers zijn meer leuk/mooi dan praktisch.

Rogier

Bericht door Rogier » vr mar 09 2007 9:43 am

Herrie schreef:Mijn liefde voor Nikon gaat niet zo ver dat ik met een tas ga lopen waarop duidelijk te lezen staat welke waardevolle lading er mee vervoerd wordt :wink:

Herrie
Volgens mij staat er alleen op de rugzijde een Nikon logo hoor. Voordeel van Crumpler tassen vind ik juist dat ze niet meteen "fototas" schreuwen. Al weet een beetje ontwikkelde dief ook wel dat er in een crumpler meestal wel iets zit dat de moeite van het stelen waard is.

BUG322

Bericht door BUG322 » vr mar 09 2007 12:53 pm

Precies de vakmannen weten toch wel wie of wat ze moeten hebben.
Volgens mij zit er een klein logo op, wat niet echt opvalt.

Ik zocht eigenlijk naar foto's van de binnenkant maar heb die nog niet gevonden.

groetjes

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » vr mar 09 2007 1:03 pm

In een ander draadje heb ik een paar weken geleden al de link naar de tassen geplaatst. 8)

Groet, Cees :D
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Rogier

Bericht door Rogier » vr mar 09 2007 1:37 pm

BUG322 schreef:Ik zocht eigenlijk naar foto's van de binnenkant maar heb die nog niet gevonden.
Afbeelding

Afbeelding

Uit het persbericht van Nikon

buzz

Bericht door buzz » zo mar 11 2007 10:46 am

Ik heb The That enige tijd geleden bij de MM gekocht en ben er zeer tevreden mee. Mijn D50 en 2 losse lenzen (of 1 losse lens en de SB-600) passen er prima in.

Nikon wordt alleen vermeld op een piepklein labeltje aan de zijkant, dus het valt niet echt op als een fototas.

BUG322

Bericht door BUG322 » zo mar 11 2007 7:57 pm

[quote]Ik heb The That enige tijd geleden bij de MM gekocht en ben er zeer tevreden mee. Mijn D50 en 2 losse lenzen (of 1 losse lens en de SB-600) passen er prima in. [/quote

Dat klinkt toch niet erg groot

er moet zeker 1 tele lens en 2 middelgrote lensen en een 50 mm 1,8 in plus flitser in passen.

groetjes

Anthony

Bericht door Anthony » zo mar 11 2007 8:00 pm

Iemand een shop in de buurt van gorinchem waar deze tas voor een schappelijke prijs te koop is :oops:

John Sentani

Bericht door John Sentani » zo mar 11 2007 8:52 pm

En toch ga ik voor de slingshot....

buzz

Bericht door buzz » zo mar 11 2007 9:55 pm

BUG322 schreef:
Ik heb The That enige tijd geleden bij de MM gekocht en ben er zeer tevreden mee. Mijn D50 en 2 losse lenzen (of 1 losse lens en de SB-600) passen er prima in.
Dat klinkt toch niet erg groot

er moet zeker 1 tele lens en 2 middelgrote lensen en een 50 mm 1,8 in plus flitser in passen.

groetjes
Voor de duidelijkheid op de D50 zit ook een lens, dus je kunt maximaal 3 lenzen meenemen of 2 lenzen en een flitser. Dat is inderdaad niet veel, maar het is wel een handige walkaround tas voor als je niet te zwaar belast rond wilt lopen. Anders is sowieso een rugtas aan te raden voor de extra steun.

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”