Nieuwe nikon foto tassen
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Nikon Crumpler
Ja hoor BUG322,
Ik heb de Nikon Cumpler The That al weken geleden proberen te bestellen, maar iedereen die deze tassen op de site had staan, kon ze nog niet leveren.
En de prijzen liepen uiteen van 39 tot 59 euro voor dezelfde tas.
Dus deze tassen waren wel opgevallen.
Groetjes George
Ik heb de Nikon Cumpler The That al weken geleden proberen te bestellen, maar iedereen die deze tassen op de site had staan, kon ze nog niet leveren.
En de prijzen liepen uiteen van 39 tot 59 euro voor dezelfde tas.
Dus deze tassen waren wel opgevallen.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Volgens mij staat er alleen op de rugzijde een Nikon logo hoor. Voordeel van Crumpler tassen vind ik juist dat ze niet meteen "fototas" schreuwen. Al weet een beetje ontwikkelde dief ook wel dat er in een crumpler meestal wel iets zit dat de moeite van het stelen waard is.Herrie schreef:Mijn liefde voor Nikon gaat niet zo ver dat ik met een tas ga lopen waarop duidelijk te lezen staat welke waardevolle lading er mee vervoerd wordt![]()
Herrie
BUG322 schreef:Ik zocht eigenlijk naar foto's van de binnenkant maar heb die nog niet gevonden.

Uit het persbericht van Nikon
[quote]Ik heb The That enige tijd geleden bij de MM gekocht en ben er zeer tevreden mee. Mijn D50 en 2 losse lenzen (of 1 losse lens en de SB-600) passen er prima in. [/quote
Dat klinkt toch niet erg groot
er moet zeker 1 tele lens en 2 middelgrote lensen en een 50 mm 1,8 in plus flitser in passen.
groetjes
Dat klinkt toch niet erg groot
er moet zeker 1 tele lens en 2 middelgrote lensen en een 50 mm 1,8 in plus flitser in passen.
groetjes
Voor de duidelijkheid op de D50 zit ook een lens, dus je kunt maximaal 3 lenzen meenemen of 2 lenzen en een flitser. Dat is inderdaad niet veel, maar het is wel een handige walkaround tas voor als je niet te zwaar belast rond wilt lopen. Anders is sowieso een rugtas aan te raden voor de extra steun.BUG322 schreef:Dat klinkt toch niet erg grootIk heb The That enige tijd geleden bij de MM gekocht en ben er zeer tevreden mee. Mijn D50 en 2 losse lenzen (of 1 losse lens en de SB-600) passen er prima in.
groetjes