Service zoals het hoort

Discussies over ons favoriete merk
Plaats reactie
Hans Braakhuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Service zoals het hoort

Bericht door Hans Braakhuis » ma mar 26 2007 6:51 am

een kopie van een artikel van:

DSLR

"Service zoals het hoort
Ingezonden bericht
Een paar dagen geleden kreeg ik, net als vele andere Nikon D200 bezitters, ineens last van het probleem dat het rubber van de camera los laat. Het begon op een onhandige plek net onder het voorste instelwieltje en niet veel later liet ook aan de andere kant het rubber van de body los. Het was duidelijk dat de camera hiervoor terug moest naar Nikon Repair in Beverwijk alwaar ze dit soort reparaties onder garantie uitvoeren. Natuurlijk kun je een camera ook terugbrengen naar de winkel waar je deze gekocht hebt, maar dan sturen zij hem op en duurt het alleen maar langer.

Eenmaal in Beverwijk werd de camera ingeschreven als reparatie toestel en ging ik er vanuit dat ik de camera voor een tijdje kwijt zou zijn. De vriendelijke dame achter de toonbank zei echter niet dat ik een telefoontje zou krijgen als de camera klaar was maar dat ik even een kwartiertje kon wachten. Zelfs dat kwartiertje was overdreven want nog geen 10 minuten later werd mijn camera al teruggegeven.

In het verleden heb ik andere merken camera’s voor reparatie weggebracht (Klinkt vreemd maar elk familielid in dit huishouden zweert bij zijn eigen merk) maar nog nooit ben ik zo snel geholpen als hier bij de reparatieafdeling van Nikon.

Emilie Verschoor, Leiden.

(noot van de redactie:) Ook wij hebben recent een D200 voor het rubber probleem weggebracht en werden binnen een kwartier geholpen."

GdP

Bericht door GdP » ma mar 26 2007 8:43 am

Het is goed om ook positieve geluiden te horen. Ook mijn ervaring met ‘Beverwijk’ is positief.
Een defecte Data Reader MV-1 was binnen een paar dagen weer terug. Een resultaat wat ook bepaald wordt door je leverancier! Want als hij hem voorlopig laat liggen, dan kan je lang wachten.

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » ma mar 26 2007 9:23 am

En nog een positief bericht: Had laatst een vraag over mijn oude FE, na even wachten aan de telefoon, werd daarvoor apart een medewerker 'van achter' gehaald, die mijn vraag kon beantwoorden, waardoor ik niet naar een winkel hoefde en kosten hoefde te maken.

Groet, Cees :D
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Thik Hai
Forumlid
Forumlid

Bericht door Thik Hai » vr mar 30 2007 11:17 am

Vlak ook de service van Sigma Benelux in Nieuwegein niet uit! Een jaar of wat geleden had ik een probleem met mijn APO 70-300 lens. Ook bij Sigma een vriendelijke dame en een "heeft u even de tijd"-monteur. Na eeen halfuurtje stond ik samen met mijn weer goed werkende lens buiten. Dit zijn inderdaad de ervaringen die een mens bijblijven.
Thik Hai

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

mooi dat het goed gaat

Bericht door George Fennes » vr mar 30 2007 5:05 pm

Hallo Thik Hai,

Ook van harte welkom op ons mooie en zeer leerzame forum.

Eigenlijk is het vreemd dat we het bijzonder vinden als we de service krijgen waar we recht op hebben, maar het is niet anders.

In ieder geval veel succes met de Sigma.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

Thik Hai
Forumlid
Forumlid

Bericht door Thik Hai » za mar 31 2007 4:28 pm

Ook van harte welkom op ons mooie en zeer leerzame forum

Dag George,
Hartelijk dank voor voor je vriendelijke woorden.
Ja je zou haast in staat zijn een taartje te brengen als je eens naar behoren wordt behandeld. Alhoewel ik nog maar net op deze site kom kijken heb ik gisteren toch al wat leuke tips opgepikt die ik kan toepassen op mijn NIKON D80.

Cheers
Thik Hai

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”