Service zoals het hoort
Geplaatst: ma mar 26 2007 6:51 am
een kopie van een artikel van:
DSLR
"Service zoals het hoort
Ingezonden bericht
Een paar dagen geleden kreeg ik, net als vele andere Nikon D200 bezitters, ineens last van het probleem dat het rubber van de camera los laat. Het begon op een onhandige plek net onder het voorste instelwieltje en niet veel later liet ook aan de andere kant het rubber van de body los. Het was duidelijk dat de camera hiervoor terug moest naar Nikon Repair in Beverwijk alwaar ze dit soort reparaties onder garantie uitvoeren. Natuurlijk kun je een camera ook terugbrengen naar de winkel waar je deze gekocht hebt, maar dan sturen zij hem op en duurt het alleen maar langer.
Eenmaal in Beverwijk werd de camera ingeschreven als reparatie toestel en ging ik er vanuit dat ik de camera voor een tijdje kwijt zou zijn. De vriendelijke dame achter de toonbank zei echter niet dat ik een telefoontje zou krijgen als de camera klaar was maar dat ik even een kwartiertje kon wachten. Zelfs dat kwartiertje was overdreven want nog geen 10 minuten later werd mijn camera al teruggegeven.
In het verleden heb ik andere merken camera’s voor reparatie weggebracht (Klinkt vreemd maar elk familielid in dit huishouden zweert bij zijn eigen merk) maar nog nooit ben ik zo snel geholpen als hier bij de reparatieafdeling van Nikon.
Emilie Verschoor, Leiden.
(noot van de redactie:) Ook wij hebben recent een D200 voor het rubber probleem weggebracht en werden binnen een kwartier geholpen."
DSLR
"Service zoals het hoort
Ingezonden bericht
Een paar dagen geleden kreeg ik, net als vele andere Nikon D200 bezitters, ineens last van het probleem dat het rubber van de camera los laat. Het begon op een onhandige plek net onder het voorste instelwieltje en niet veel later liet ook aan de andere kant het rubber van de body los. Het was duidelijk dat de camera hiervoor terug moest naar Nikon Repair in Beverwijk alwaar ze dit soort reparaties onder garantie uitvoeren. Natuurlijk kun je een camera ook terugbrengen naar de winkel waar je deze gekocht hebt, maar dan sturen zij hem op en duurt het alleen maar langer.
Eenmaal in Beverwijk werd de camera ingeschreven als reparatie toestel en ging ik er vanuit dat ik de camera voor een tijdje kwijt zou zijn. De vriendelijke dame achter de toonbank zei echter niet dat ik een telefoontje zou krijgen als de camera klaar was maar dat ik even een kwartiertje kon wachten. Zelfs dat kwartiertje was overdreven want nog geen 10 minuten later werd mijn camera al teruggegeven.
In het verleden heb ik andere merken camera’s voor reparatie weggebracht (Klinkt vreemd maar elk familielid in dit huishouden zweert bij zijn eigen merk) maar nog nooit ben ik zo snel geholpen als hier bij de reparatieafdeling van Nikon.
Emilie Verschoor, Leiden.
(noot van de redactie:) Ook wij hebben recent een D200 voor het rubber probleem weggebracht en werden binnen een kwartier geholpen."