Untrusted Connection with Firefox
Untrusted Connection with Firefox
In sommige gevallen, wanneer ik een pagina met foto's bekijk krijg ik de tekst "afbeelding" te zien. Als ik dan rechts klik en "view image" kies krijg ik een pop-up met "Untrusted connection". Als ik dan op de optie "Add security exception" klik, dan komt de afbeelinding te voorschijn.
Ik wil dat de foto's meteen op het scherm komen, zoals het geval is met IE. Ik ben al door alle settings gegaan, maar kom er niet achter welke het is.
Kan iemand mij de juiste richting wijzen?
Alvast bedankt,
Jan
Ik wil dat de foto's meteen op het scherm komen, zoals het geval is met IE. Ik ben al door alle settings gegaan, maar kom er niet achter welke het is.
Kan iemand mij de juiste richting wijzen?
Alvast bedankt,
Jan
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Re: Untrusted Connection with Firefox
Gaat het daarbij om foto's die je zelf op een server hebt geplaatst, of willekeurig in het algemeen foto's op webpagina's?
Vriendelijke groet, Léon Obers
- Patrick
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Als je wat locaties van zulke foto's kan plaatsen dan kunnen we ernaar kijken...
In de regel staan de afbeeldingen hier op andere servers dan de onze, dus ligt het probleem waarschijnlijk ook elders. Maar wellicht is er door het gebruik van een andere code wat aan te doen.
In de regel staan de afbeeldingen hier op andere servers dan de onze, dus ligt het probleem waarschijnlijk ook elders. Maar wellicht is er door het gebruik van een andere code wat aan te doen.
Het gaat om foto's van anderen en hier is een voorbeeld:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 34&t=30734
Geen van de 8 foto's zijn zichtbaar. Het enige wat ik op mijn scherm krijg is:
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
etc.
Nadat ik bij Afbeelding 1 de eerder genoemde handelingen had gedaan kwamen 1, 5 en 8 tevoorschijn. Herhaald met Afbeelding 2 en 2, 3 en 6 kwamen. Nog een keer voor afbeelding 4 en ook Afbeelding 7 en allen foto's zijn er. redelijk omslachtig. Het heeft iets met mijn security settings in Firefox te doen, maar ik weet niet wat.
Ik hooor het graag.
Geen van de 8 foto's zijn zichtbaar. Het enige wat ik op mijn scherm krijg is:
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
etc.
Nadat ik bij Afbeelding 1 de eerder genoemde handelingen had gedaan kwamen 1, 5 en 8 tevoorschijn. Herhaald met Afbeelding 2 en 2, 3 en 6 kwamen. Nog een keer voor afbeelding 4 en ook Afbeelding 7 en allen foto's zijn er. redelijk omslachtig. Het heeft iets met mijn security settings in Firefox te doen, maar ik weet niet wat.
Ik hooor het graag.
- Léon Obers
- Forumlid
De verwijzing naar die link met foto's van pinguïns is hier geen enkel probleem.jjk schreef:Het gaat om foto's van anderen en hier is een voorbeeld:
Geen van de 8 foto's zijn zichtbaar.
Kijk niet de settings van Firefox na, maar ik denk met name die van je Firewall.
Heb je niet een setting die naar dieper achterliggende links (deeplinks) verwijst geblokkeerd?
Vriendelijke groet, Léon Obers
Tja, dit zou heel goed kunnen. Het is mijn werk PC, dus als het daar zou liggen, dan kan ik deze niet veranderen. Ik ga thuis eens met Firefox kijken wat daar gebeurt.
bedankt voor de tips.
Jan
bedankt voor de tips.
Jan
Wat je kunt doen is het volgende.
Ctrl-Alt-Del en dan Windows Taakbeheer, tab processen. Klik op de kolom CPU zodat de processen die op dat moment de cpu het meestbelasten boven aan komen te staan. Helemaal bovenaan zul je de Niet-actieve -systemen zien.
Probeer nu dat te herhalen wat je probleem is en kijk naar het lijstje met programma's dat geactiveerd wordt. Het proces dat jouw popup vertoont moet zichtbaar worden.
Misschien dat je daar verder mee kunt komen.
Als het je pc op je werk is, in een netwerk, zul je waarschijnlijk niet veel kunnen doen.
George
Ctrl-Alt-Del en dan Windows Taakbeheer, tab processen. Klik op de kolom CPU zodat de processen die op dat moment de cpu het meestbelasten boven aan komen te staan. Helemaal bovenaan zul je de Niet-actieve -systemen zien.
Probeer nu dat te herhalen wat je probleem is en kijk naar het lijstje met programma's dat geactiveerd wordt. Het proces dat jouw popup vertoont moet zichtbaar worden.
Misschien dat je daar verder mee kunt komen.
Als het je pc op je werk is, in een netwerk, zul je waarschijnlijk niet veel kunnen doen.
George
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Je bedoelt Ctrl-Shift-Esc?george013 schreef:Ctrl-Alt-Del en dan Windows Taakbeheer

Ik zie ook geen probleem in dat draadje.
Komt hij gelijk. Deze combi kende ik niet.
Hij is wel leerzaam, he.
George
Hij is wel leerzaam, he.
George
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Wie? Ik?george013 schreef:Komt hij gelijk. Deze combi kende ik niet.
Hij is wel leerzaam, he.

Te veel rook ingeademd? Tooltje natuurlijk!
George
George
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Tooltje ook natuurlijk.george013 schreef:Te veel rook ingeademd? Tooltje natuurlijk!

Die hele serie had ik al gedownload voordat het naar Microsoft ging.
Maar voor de gewone gebruiker is taakbeheer heel goed te gebruiken. En ook daarom gaat zone-alarm bij mij er niet af, uitgaand verkeer in de gaten houden. Zeer leerzaam.
George
Maar voor de gewone gebruiker is taakbeheer heel goed te gebruiken. En ook daarom gaat zone-alarm bij mij er niet af, uitgaand verkeer in de gaten houden. Zeer leerzaam.
George