Wie kent een goede fotozaak in Noord-Holland, omg. Alkmaar?

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties

Onderwerp:

Wie kent een goede fotozaak in Noord-Holland, omg. Alkmaar?

Berichtdoor Aily » di apr 19 2011 7:20 pm

Hallo allemaal!

Ik ben van plan een D3100 te gaan kopen. Ik woon nog niet zo lang in deze omgeving (Alkmaar) en ben op zoek naar een goede fotozaak. De mediamarkt en dat soort 'giganten' vind ik (persoonljk!) afschuwelijk en daar koop ik (uit principe en o.b.v. slechte ervaringen met de klantenservice) niet! Daarnaast wil ik graag personeel dat WEL weet waar ze het over hebben :-)

Kan iemand een goede fotospeciaalzaak aanraden met leuk en aardig en behulpzaam personeel hier in de buurt? Dan ga ik daar lekker naartoe! Ik vind het zo veel leuker om in zo'n zaak onze nieuwe camera aan te schaffen dan bij iemand die het toch niet echt interesseert wat je nou koopt en of je er echt wat aan gaat hebben!

En bij deze wil ik ook iedereen stimuleren om vooral bij het MKB te blijven kopen!! (nee, geen aandelen :wink: )

Dank jullie wel alvast!

Groetjes,
Aily
Aily

Onderwerp:

Re: Wie kent een goede fotozaak in Noord-Holland, omg. Alkma

Berichtdoor Marten » di apr 19 2011 7:24 pm

Marten

Forumlid

Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Berichtdoor noogle » wo apr 20 2011 7:42 am

Yep, Cameraland in Hoefplan, woon er 5 minuten fietsen vandaan :-)

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
noogle

Forumlid

Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Ed Post » wo apr 20 2011 7:44 pm

Vroeger Foto Kiekie... :P
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Ed Post

Clublid

Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Berichtdoor evertfoto » wo apr 20 2011 9:36 pm

In de wijde omgeving is helaas geen "goede" fotohandel meer te vinden, dus moeten we het hier maar doen met inderdaad Cameraland. :wink:
evertfoto

Onderwerp:

Berichtdoor SuzieQ » do apr 21 2011 7:04 pm

Weet niet of je het centrum van Zaandam verweg vind, maar daar zit Camex, is een hele goede zaak, met mensen die verstnad hebben van camera's en toebehoren. Ik ga hier vaak heen als ik iets nodig heb.

evertfoto schreef:In de wijde omgeving is helaas geen "goede" fotohandel meer te vinden, dus moeten we het hier maar doen met inderdaad Cameraland. :wink:
SuzieQ

Onderwerp:

Berichtdoor Aily » do apr 21 2011 10:34 pm

Dank jullie wel!!!! Ik woon in Alkmaar en ga dus Cameraland 'proberen'. Ik hoop dat ik daar in de winkel de verschillende lenzen kan 'proberen', want ik zie door de bomen het bos niet meer met wat ik nou moet kopen haha. Thanks in ieder geval voor jullie tips!
Aily

Onderwerp:

Berichtdoor Goodje » vr apr 22 2011 6:26 pm

Aily schreef:Dank jullie wel!!!! Ik woon in Alkmaar en ga dus Cameraland 'proberen'. Ik hoop dat ik daar in de winkel de verschillende lenzen kan 'proberen', want ik zie door de bomen het bos niet meer met wat ik nou moet kopen haha. Thanks in ieder geval voor jullie tips!

Hij heeft al de D5100 gekocht :D
Dus kan dicht vermoet ik :idea:
Goodje

Terug naar “Overige discussies”