Nikon fotovest
Nikon fotovest
Weet er iemand hoe ik , tegen betaling, natuurlijk aan een Nikon Fotovest kan geraken?
mvg
mvg
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
afplakken
Ik snap het niet wil iemand met grote letters Nikon op z'n rug en buik lopen.
Ik probeer straps te bemachtigen waar geen Nikon op staat en als ik in Sranan ben plak ik alles op m'n camera waar Nikon op staat af, om mensen maarniet op het idee te brengen dat ik met nikon een in hun ogen dure camera fotografeerd.
Maar elk wat wils
Groetjes George
Ik probeer straps te bemachtigen waar geen Nikon op staat en als ik in Sranan ben plak ik alles op m'n camera waar Nikon op staat af, om mensen maarniet op het idee te brengen dat ik met nikon een in hun ogen dure camera fotografeerd.
Maar elk wat wils

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
-
- Clublid
Nikon
Maar door met grote letter Nikon op je buik en rug rond te lopen vestig je van verre al de aandacht van het dievenginlde op je, of je nu wel een camera bij je hebt of niet, dat wilde ik zeggen.
Groetjes George
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Re: afplakken
George het is een kwestie van tactiek.George Fennes schreef:Ik snap het niet wil iemand met grote letters Nikon op z'n rug en buik lopen.
Maar elk wat wils![]()
Groetjes George

Trek z’n vest aan, en ga op stap met een Hewlett Packard Photosmart 120.
Het dievengilde zal je gelijk overvallen, maar zien vervolgens wat je in werkelijkheid in je handen hebt. Zwaar teleurgesteld zullen ze zich terugtrekken.
Wanneer je dat een aantal keren hebt uitgeprobeerd, zullen ze je vervolgens wel met rust laten onder het motto: ‘daar heb je die idioot weer met zijn HP’tje’. En in tussen tijd ben jij lekker bezig met je dure Nikon spulletjes.
Met vr. gr.,
Gerrit

Zo'n vest is ook voor een paar tientjes te koop bij de ANWB, alleen heet het dan survival vest en staat er geen Nikon op. Ik vraag me af wat je ermee gaat doen. Ik zie allemaal zakjes waar je hooguit bergen compact flash kaartjes in kan steken, of vertekend het beeld wat en kun je er ook objectieven in kwijt?
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
vind trouwens €79,- ook nog eens belachelijk veel geld voor wat het maar is.
Mvg, Gino
Mvg, Gino
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
- olle_griese
- Forumlid
- Contacteer:
Op de rug zit een zak waar precies de 80-200 AFS in past.Matchless schreef:Ik zie allemaal zakjes waar je hooguit bergen compact flash kaartjes in kan steken, of vertekend het beeld wat en kun je er ook objectieven in kwijt?
Rechterbinnenzak past de 105 micro VR en de linkerbinnenzak de 35-70 2,8
Dan heb je nog zakken over voor de 50mmm (eventueel de 20-35 2.

Verder, zakje voor de telefoon, de perskaart , natuurlijk een vast zakje voor mijn sjag en sigarettenaansteker.
Een grote ring boven de borstzak kun je de monopod aan hangen.
Brood en drinken past er niet meer in dan

Best een gewicht dan maar het loopt prettiger dan een rugzak omdat het gewicht over je hele schouders is verdeeld.
Wil je stiekum of incognito foto,s maken moet je hem niet kopen want hij valt wel op.
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
Ha,
Het voordeel van een vest is dat je zoals olle_griese zegt er veel in kwijt kan. En je hebt mensen die dat fijn vinden, zoals ik. Het achtervak kan trouwens ook gebruikt worden om een tegengewicht in te plaatsen (de echte Nikonians gebruiken een 80-200 AFS
), zodat je niet naar voren wordt getrokken door shag, aansteker, benzine, reserve vuurstenen, sensor reinigerkit e.d.
Je kan veel kleine dingetjes erin kwijt zonder tassen te openen.
Als ik in Amsterdam in bepaalde buurten een reportage doe, dan is het natuurlijk uitgesloten dat je met een SLR met grip en optionele flits onopgemerkt blijft. Toch plak ik dan op body en lensdop, alsmede flits Nikon af. En gebruik ik een neutrale draagriem. Of het uitmaakt, ik denk het wel. Het is net iets minder bling-bling, dus het lokt iets minder uit. Maar dat zal wel voor een ieder anders zijn.
Til ze
Het voordeel van een vest is dat je zoals olle_griese zegt er veel in kwijt kan. En je hebt mensen die dat fijn vinden, zoals ik. Het achtervak kan trouwens ook gebruikt worden om een tegengewicht in te plaatsen (de echte Nikonians gebruiken een 80-200 AFS

Je kan veel kleine dingetjes erin kwijt zonder tassen te openen.
Als ik in Amsterdam in bepaalde buurten een reportage doe, dan is het natuurlijk uitgesloten dat je met een SLR met grip en optionele flits onopgemerkt blijft. Toch plak ik dan op body en lensdop, alsmede flits Nikon af. En gebruik ik een neutrale draagriem. Of het uitmaakt, ik denk het wel. Het is net iets minder bling-bling, dus het lokt iets minder uit. Maar dat zal wel voor een ieder anders zijn.
Til ze