Ik zat zoëven in het forum te kijken en liep door de "nieuwe berichten" en kwam tot de ontdekking dat het betreffende bericht na het bekijken,en na het teruggaan naar alle berichten het bericht niet meer te zien was.
Ok het [url]aantal[/url]nieuwe berichten werdt steeds nummer 1 verlaagd.
Is dit nieuw op het forum of is het ergens een foutje?
Bij voorbaat dank voor reactie.
Cor Gortzak
Berichten weg na bekijken
- Cor Gortzak
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Berichten weg na bekijken
Cor
Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd
Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd
Re: Berichten weg na bekijken
Nee hoor Cor, het is geen bug maar een feature 
Als je het bericht gelezen heb is het niet meer nieuw voor je dus staat hij ook niet meer in nieuwe berichten.
Soms wel lastig als je het nog een keer wilt lezen en je weet niet exact in welk subforum het staat...
Gerard

Als je het bericht gelezen heb is het niet meer nieuw voor je dus staat hij ook niet meer in nieuwe berichten.
Soms wel lastig als je het nog een keer wilt lezen en je weet niet exact in welk subforum het staat...
Gerard
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Zoals het omschreven wordt, zou het moeten werken voor 'ongelezen berichten'. De nieuwe berichten blijven gelijk, want het nieuwste bericht blijft het nieuwste bericht. Zo werkt het bij mij.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
- Cor Gortzak
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Ik heb weer even zitten kijken, zoals ik elke dag doe.
Nu is het probleem verdwenen en komen de berichten wel terug maar dan met aan andere kleur ikoon voor het bericht ten teken dat ik het gelezen heb.
Probleemopgelost zou ik zeggen.
Met groeten,
Cor
Nu is het probleem verdwenen en komen de berichten wel terug maar dan met aan andere kleur ikoon voor het bericht ten teken dat ik het gelezen heb.
Probleemopgelost zou ik zeggen.
Met groeten,
Cor
Cor