Web shop
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Web shop
Vanwaar deze link? Als eerste post is het wat vreemd. Je denkt al snel aan spam. Ik heb geen aanwijzingen daarvoor, maar zou het wel op prijs stellen als je iets meer kan vertellen over het hoe en waarom van deze vraag. Hoe ben je op die site gekomen?
- JvdKooij
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
zou ik zeker niets bestellen, geregistreerd op 10 april in italie, en het is een webshop in de UK.
Groetjes,
Jaap
Jaap
Ja wel een beetje lomp.
Mijn naam is Martin en woon rond Alpen aan de rijn ik heb de plannen om een nieuwe camera te kopen na 8 jaar trouwe dienst van en D70 die heel wat heeft meegemaakt (bier fonteinen bij concerten en opspattent zand bij honden) . Is mijn oog gevallen op een D7000 ben wat prijzen gaan vergelijken en ben zo op deze site terecht gekomen daar word aangeboden en Nikon D7000 met AF-S 16-85 mm VRII & AF-S 70-300 mm VR voor € 1400,- maar ik kan totaal geen recensies over deze site vinden vandaar mijn vraag is er iemand ervaring heeft met deze web shop?
Mijn naam is Martin en woon rond Alpen aan de rijn ik heb de plannen om een nieuwe camera te kopen na 8 jaar trouwe dienst van en D70 die heel wat heeft meegemaakt (bier fonteinen bij concerten en opspattent zand bij honden) . Is mijn oog gevallen op een D7000 ben wat prijzen gaan vergelijken en ben zo op deze site terecht gekomen daar word aangeboden en Nikon D7000 met AF-S 16-85 mm VRII & AF-S 70-300 mm VR voor € 1400,- maar ik kan totaal geen recensies over deze site vinden vandaar mijn vraag is er iemand ervaring heeft met deze web shop?
- jan
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Dat moet toch genoeg zeggen. Wanneer het te mooi is om waar te zijn dan is het dat ook.Martin Pierik schreef:....... maar ik kan totaal geen recensies over deze site vinden vandaar mijn vraag is er iemand ervaring heeft met deze web shop?
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
Ik denk ook dat je zelf het antwoord al geeft!!!
Maar als je van gokken houd kan je winnen maar de meeste verliezen
Heb je ook al via Google gekeken of er daar iets over gezegt wordt??
http://www.google.nl/search?q=simon+dig ... 24&bih=672" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar als je van gokken houd kan je winnen maar de meeste verliezen

Heb je ook al via Google gekeken of er daar iets over gezegt wordt??
http://www.google.nl/search?q=simon+dig ... 24&bih=672" onclick="window.open(this.href);return false;
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo...
Ik zou het risico niet nemen! Zeker na
zou ik zeker niets bestellen, geregistreerd op 10 april in italie, en het is een webshop in de UK.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
- Contacteer:
En niet dat het veel uitmaakt, maar:Patrick schreef:Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo...
Server locatie: SIAULIAI (nooit van gehoord trouwens)
Mijn foto-site
Helaas, geen Nikon-spul meer.
Zend PM als je mijn foto wil bewerken, zodat ik er iets van kan leren
Helaas, geen Nikon-spul meer.
Zend PM als je mijn foto wil bewerken, zodat ik er iets van kan leren
- Niels
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Dat ligt hierEdwinKort schreef: En niet dat het veel uitmaakt, maar:
Server locatie: SIAULIAI (nooit van gehoord trouwens)
Ik zou het ook niet doen

Klikken is nog nooit zo leuk geweest met mijn Nikon...
Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...
Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...
bedankt voor de snelle reacties ik was er al bang voor maar ja ze zeggen niet geschoten is altijd mis en je weet maar nooit nee ik koop wel een staatslot dan heb ik meer kans begrijp ik uit alle reacties toch bedankt