Ik kreeg vanavond bij het transporteren van mijn foto's van mijn geheugenkaart via mij kaartlezer naar mijn computer een foutmelding dat mijn harde schijf vol is. Ik zet de foto's altijd eerst op de harde schijf en vervolgens gaan de gegevens naar Adobe Element 3.0
Ik ben puur een gebruiker en heb er niet zo veel verstand van dus dit is voor mij een mega probleem en moet mij verdiepen hoe nu verder. Komt verder bij dat ik haast geen back up heb van mijn foto's dus dat zal ik ook met spoed moeten gaan doen.

Ik denk zelf aan het aanschaffen van een of meerder harde schijven. Hoe gaat dat in zijn werk. Waar moet je op letten. Ik heb op de site van Vobis gekeken en zag bv een Toshiba 500 GB met rotatiesnelheid 7200 RPM en een buffer van 16 MB voor 129,95 euro maar ook een WD MY book essential met dezelfde snelheid en buffer voor 159,95. Bij deze laatste stond specifiek dat deze voor het opslaan van foto's was. Het zal wel maar ik weet niet waar ik op moet letten.
Dus help. Hebben jullie voor mij tips? Weten jullie een goede computerzaak die je ook nog met eea kan ondersteunen? Eventuele installatie of upgrate van mijn computer. Het overzetten van de foto's naar de nieuwe harde schijf. Kortom alle informatie is van harte welkom.
groeten
Leo