Guus Meeuwis
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Guus Meeuwis
uit het persbericht:
"I AM Groots met een zachte G
Amsterdam, 6 december 2012 - Guus Meeuwis en Nikon Nederland slaan de handen ineen voor de nieuwe reeks ‘Groots met zachte G’-concerten die in de zomer van 2013 plaatsvinden. Nikon Nederland is namelijk dit jaar voor het eerst de officiële partner van de concertreeks. Guus Meeuwis bezoekt in 2013 wederom het Philips Stadion in Eindhoven voor alweer de 8e editie van zijn ‘Groots met een zachte G’-concertreeks! Op vrijdag 7, zaterdag 8 en zondagmiddag 9 juni 2013 zal hij het stadion weer op zijn grondvesten laten schudden.
1 miljoen bezoekers voor Groots met een zachte G
Inmiddels is de concertreeks, met de geuzennaam zomercarnaval, uitgegroeid tot het grootste jaarlijkse muziekevenement van een solo artiest in Nederland. Met de aankondiging van de 8e editie van zijn ‘Groots met een zachte G’-concerten, passeert Meeuwis de magische grens van 1 miljoen bezoekers. Guus Meeuwis: “Ik vind het fantastisch dat Nikon partner is van mijn nieuwe reeks ‘Groots met zachte G’-concerten. Er is dan ook een natuurlijke match, omdat zowel fotografie als muziek draait om beleving. Ik ben trouwens echt fan van de prachtige I AM campagnes van Nikon. We gaan er samen iets moois van maken in juni. Ik heb er ongelooflijk veel zin in!”.
I AM Groots
Niet alleen Guus maar ook Nikon heeft de in de afgelopen jaren veel bereikt. Nikon, van oudsher het merk van professionals, heeft zich in de afgelopen jaren steeds meer ontplooid tot breed consumentenmerk. Mede door het succes van de Nikon I AM campagne, de mooie TV commercials en het brede productassortiment heeft Nikon een grote sprong voorwaarts gemaakt. Het succes van de COOLPIX compactcamera’s en Nikon 1 compact systeemcamera’s zijn hier goede voorbeelden van. Tegenwoordig is er voor iedereen wel een geschikte Nikon camera te vinden; of je nu een trendy point & shoot compactcamera zoekt, een Android camera die Facebook en Twitter heeft ingebouwd, een spiegelreflex die je leert fotograferen met de ingebouwde foto-coach of uiteraard de ultieme professionele camera. Net zoals de muziek van Guus Meeuwis altijd dicht bij de mensen staat, streeft Nikon ditzelfde doel na".
TZT zal nog bekend worden gemaakt hoe Nikon dit precies gaat vormgeven.
"I AM Groots met een zachte G
Amsterdam, 6 december 2012 - Guus Meeuwis en Nikon Nederland slaan de handen ineen voor de nieuwe reeks ‘Groots met zachte G’-concerten die in de zomer van 2013 plaatsvinden. Nikon Nederland is namelijk dit jaar voor het eerst de officiële partner van de concertreeks. Guus Meeuwis bezoekt in 2013 wederom het Philips Stadion in Eindhoven voor alweer de 8e editie van zijn ‘Groots met een zachte G’-concertreeks! Op vrijdag 7, zaterdag 8 en zondagmiddag 9 juni 2013 zal hij het stadion weer op zijn grondvesten laten schudden.
1 miljoen bezoekers voor Groots met een zachte G
Inmiddels is de concertreeks, met de geuzennaam zomercarnaval, uitgegroeid tot het grootste jaarlijkse muziekevenement van een solo artiest in Nederland. Met de aankondiging van de 8e editie van zijn ‘Groots met een zachte G’-concerten, passeert Meeuwis de magische grens van 1 miljoen bezoekers. Guus Meeuwis: “Ik vind het fantastisch dat Nikon partner is van mijn nieuwe reeks ‘Groots met zachte G’-concerten. Er is dan ook een natuurlijke match, omdat zowel fotografie als muziek draait om beleving. Ik ben trouwens echt fan van de prachtige I AM campagnes van Nikon. We gaan er samen iets moois van maken in juni. Ik heb er ongelooflijk veel zin in!”.
I AM Groots
Niet alleen Guus maar ook Nikon heeft de in de afgelopen jaren veel bereikt. Nikon, van oudsher het merk van professionals, heeft zich in de afgelopen jaren steeds meer ontplooid tot breed consumentenmerk. Mede door het succes van de Nikon I AM campagne, de mooie TV commercials en het brede productassortiment heeft Nikon een grote sprong voorwaarts gemaakt. Het succes van de COOLPIX compactcamera’s en Nikon 1 compact systeemcamera’s zijn hier goede voorbeelden van. Tegenwoordig is er voor iedereen wel een geschikte Nikon camera te vinden; of je nu een trendy point & shoot compactcamera zoekt, een Android camera die Facebook en Twitter heeft ingebouwd, een spiegelreflex die je leert fotograferen met de ingebouwde foto-coach of uiteraard de ultieme professionele camera. Net zoals de muziek van Guus Meeuwis altijd dicht bij de mensen staat, streeft Nikon ditzelfde doel na".
TZT zal nog bekend worden gemaakt hoe Nikon dit precies gaat vormgeven.
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Re: Guus Meeuwis
Guus Meeuwis met een geel T-shirt met Nikon logo en erop de tekst "I am Guus".Hans Braakhuis schreef: TZT zal nog bekend worden gemaakt hoe Nikon dit precies gaat vormgeven.

Vriendelijke groet, Léon Obers
En wat schuift dat voor meneer Meeuwis...?
Want uiteindelijk betaalt de consument zoiets... 

- Niels
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Of Robbie Williams.... 

Klikken is nog nooit zo leuk geweest met mijn Nikon...
Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...
Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...
- Léon Obers
- Forumlid
Ik weet niet of het betekent een rechtstreeks schuiven naar Guus. Ik verwacht eerder dat in deze economische tijd ook voor Guus middelen gezocht worden voor sponsoring van dit mega muziekevenement en Nikon dus partij is in de productiekosten van dit evenement.CaptainHook schreef:En wat schuift dat voor meneer Meeuwis...?Want uiteindelijk betaalt de consument zoiets...
Voor wat hoort wat.
Vriendelijke groet, Léon Obers
- hans1956
- Regiocoördinator
Moet Guus ook maar lid worden van de club, toch?? :mrgreen:
- Robin
- Forumlid
Daar ga jij vast wel uitkomen als Brabanders onder elkaar 

Greetz... Robin
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
- jan
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Kan weer schelen in de lichtkosten http://youtu.be/Tl16dI0sNEI allemaal de Nikon meeLéon Obers schreef:Ik weet niet of het betekent een rechtstreeks schuiven naar Guus. Ik verwacht eerder dat in deze economische tijd ook voor Guus middelen gezocht worden voor sponsoring van dit mega muziekevenement en Nikon dus partij is in de productiekosten van dit evenement.CaptainHook schreef:En wat schuift dat voor meneer Meeuwis...?Want uiteindelijk betaalt de consument zoiets...
Voor wat hoort wat.

Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Guus krijgt een D3200 en de kitlens. 

- ReneG
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Mogen we als NCN'ers dan nu ook vooraan bij het podium staan om foto's te maken? :mrgreen:
Spul waarmee je foto's maakt...
- a90
- Forumlid
Tuurlijk mag dat, aardige kerel die Guus, dat hij een goede match was met Nikon wist ik al
Deze zijn van 3 weken geleden: Nikon D3s, 70-200 VR2

Deze zijn van 3 weken geleden: Nikon D3s, 70-200 VR2

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- jan
- Bestuurslid
- Contacteer:
Koop nu (1 januari – 28 februari 2013) een van de deelnemende actiemodellen.
De actie is geldig op alle originele zwarte D3200 body en kits
http://www.nikonactie.nl/guus/
De actie is geldig op alle originele zwarte D3200 body en kits
http://www.nikonactie.nl/guus/
Jan