foto op dvd
foto op dvd
hoi,
ik werk nu met magix foto op cd en dvd.
dit bevalt mij slecht.
weet iemand een (beter) programma dan magix
ik wil fotoos met stukjes muziek op een dvd aanbrengen welke je dan als een slide show op een tv kunt afspelen.
ik werk nu met magix foto op cd en dvd.
dit bevalt mij slecht.
weet iemand een (beter) programma dan magix
ik wil fotoos met stukjes muziek op een dvd aanbrengen welke je dan als een slide show op een tv kunt afspelen.
Beste Bert,
Ik heb zelf ook Magix op de pc gehad, de beeld kwaliteit is bij de versie die ik heb niet echt om naar huis te schrijven. Maar ik heb nog een tv met het 4:3 formaat, misschien bij de huidige breedbeeld tv’s of plasma of LCD dat de beeldkwaliteit beter is
Maar je kan bij MAGIX Muziek toevoegen zelfs per foto, en een keur aan overgangen, m.a.w. het programma wat jij zoekt.
Ik gebruik zelf nu Nero 6.3, maar is minder uitgebreid als Magix
Ik heb zelf ook Magix op de pc gehad, de beeld kwaliteit is bij de versie die ik heb niet echt om naar huis te schrijven. Maar ik heb nog een tv met het 4:3 formaat, misschien bij de huidige breedbeeld tv’s of plasma of LCD dat de beeldkwaliteit beter is
Maar je kan bij MAGIX Muziek toevoegen zelfs per foto, en een keur aan overgangen, m.a.w. het programma wat jij zoekt.

Ik gebruik zelf nu Nero 6.3, maar is minder uitgebreid als Magix
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Hét platform om makkelijk foto's op DVD te zetten, bijvoorbeeld als slideshow, is de Mac. Daar zit gratis de iLife suite bij waar dat allemaal met enkele muisklikken mee kan. http://www.apple.com/nl/ilife/
Kijk voor de keuze van de volgende PC eens wat verder dan de Windows wereld...
Kijk voor de keuze van de volgende PC eens wat verder dan de Windows wereld...

bij andere programma's krijg je een toverstaf en een boek vol toverspreuken...even op de juiste uitspraak oefenen en je bent klaar...Ed schreef:Zojuist ff bezig geweest met Windows Movie Maker en het werkt best wel aardig! (En dit voor een gratis programma!). Ik vind het wel behoorlijk bewerkelijk. Is dit bij al die andere programma's ook zo?

zonder gekheid, welk programma je ook gebruikt, als je het goed wilt doen, moet je tijd investeren.
Heb ooit een lezing gevolgd van Addo Stuur.
Deze schrijft leesbare boeken en er zit software bij waar je leuke CD's en beter nog DVD kunt maken. Met en zonder muziek.
De titel van het boek = Ue foto's op cd of dvd met Showbiz DVD2
ISBN no = 90-5905-313-3
E.e.a. werkt uitstekend en is makkelijk te leren.
Deze schrijft leesbare boeken en er zit software bij waar je leuke CD's en beter nog DVD kunt maken. Met en zonder muziek.
De titel van het boek = Ue foto's op cd of dvd met Showbiz DVD2
ISBN no = 90-5905-313-3
E.e.a. werkt uitstekend en is makkelijk te leren.