foto op dvd

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
Plaats reactie
bertvanderham

foto op dvd

Bericht door bertvanderham » wo apr 05 2006 8:12 pm

hoi,

ik werk nu met magix foto op cd en dvd.
dit bevalt mij slecht.
weet iemand een (beter) programma dan magix
ik wil fotoos met stukjes muziek op een dvd aanbrengen welke je dan als een slide show op een tv kunt afspelen.

freggle

Bericht door freggle » wo apr 05 2006 9:54 pm

Je kunt ook Pinnacle hiervoor gebruiken

SPIKE

Bericht door SPIKE » wo apr 05 2006 11:23 pm

Beste Bert,
Ik heb zelf ook Magix op de pc gehad, de beeld kwaliteit is bij de versie die ik heb niet echt om naar huis te schrijven. Maar ik heb nog een tv met het 4:3 formaat, misschien bij de huidige breedbeeld tv’s of plasma of LCD dat de beeldkwaliteit beter is

Maar je kan bij MAGIX Muziek toevoegen zelfs per foto, en een keur aan overgangen, m.a.w. het programma wat jij zoekt. :shock:
Ik gebruik zelf nu Nero 6.3, maar is minder uitgebreid als Magix

Ed Post
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Ed Post » do apr 06 2006 7:56 pm

Ik heb in het verleden Proshow Gold gebruikt.
Dit is een erg handig programma met een hoop extra's.
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....

Pierre

Bericht door Pierre » do apr 06 2006 8:39 pm

Als nieuweling op deze (uitstekende) site adviseer ik iedereen om ProShow Gold aan te schaffen. Echt een geweldig en makkelijk programma. Ik heb zo'n 7 voorstellingen ermee gemaakt en de mogelijkheden zijn voor die prijs bijzonder groot.
Veel succes ermee.

roel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door roel » vr apr 07 2006 11:08 am

Net de trialversie van ProShow Gold gedownload en gebruikt. Dat is inderdaad een erg goed programma! De trialversie werkt volledig, dus niet één of ander logo in beeld... ;-)
De beelden zijn erg goed, beter dan ik tot nu toe gezien heb met andere programma's.

Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Onno » vr apr 07 2006 9:36 pm

Hét platform om makkelijk foto's op DVD te zetten, bijvoorbeeld als slideshow, is de Mac. Daar zit gratis de iLife suite bij waar dat allemaal met enkele muisklikken mee kan. http://www.apple.com/nl/ilife/

Kijk voor de keuze van de volgende PC eens wat verder dan de Windows wereld... ;-)

Bbas

Bericht door Bbas » za apr 08 2006 10:08 am

Ik gebruik de nero versie 6.6. Bevalt me prima.

Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Onno » za apr 08 2006 5:41 pm

Met Picture Project (heb je gekregen bij je camera) zou je ook een soort slide-show films moeten kunnen maken.

Ed

Bericht door Ed » za apr 08 2006 8:50 pm

Heeft iemand het al eens geprobeert met Windows Movie Maker die standaard (gratis) bij elke Windows XP meegeleverd wordt? Ik heb er eens een voorstelling van gezien en het zag er in mijn ogen goed uit...
Laat maar eens horen!

Ed

Bericht door Ed » ma apr 10 2006 9:33 pm

Zojuist ff bezig geweest met Windows Movie Maker en het werkt best wel aardig! (En dit voor een gratis programma!). Ik vind het wel behoorlijk bewerkelijk. Is dit bij al die andere programma's ook zo?

vanson

Bericht door vanson » ma apr 10 2006 10:17 pm

Ed schreef:Zojuist ff bezig geweest met Windows Movie Maker en het werkt best wel aardig! (En dit voor een gratis programma!). Ik vind het wel behoorlijk bewerkelijk. Is dit bij al die andere programma's ook zo?
bij andere programma's krijg je een toverstaf en een boek vol toverspreuken...even op de juiste uitspraak oefenen en je bent klaar...
:lol:

zonder gekheid, welk programma je ook gebruikt, als je het goed wilt doen, moet je tijd investeren.

valentijn86

Bericht door valentijn86 » di jun 20 2006 12:02 pm

hallo
ik gebruik Ulead DVD MovieFactory 3.5 Suite
zeer lekker werken en niet te moeilijk.

valentijn86

evertfoto

Bericht door evertfoto » di jun 20 2006 10:00 pm

Heb ooit een lezing gevolgd van Addo Stuur.
Deze schrijft leesbare boeken en er zit software bij waar je leuke CD's en beter nog DVD kunt maken. Met en zonder muziek.
De titel van het boek = Ue foto's op cd of dvd met Showbiz DVD2
ISBN no = 90-5905-313-3
E.e.a. werkt uitstekend en is makkelijk te leren.

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”