In het topic foto's forum uitjes wil ik mijn bericht aanpassen ivm andere locatie van opgeslagen foto's.
Ik kan helaas mijn eigen berichten niet wijzigen, klopt dat ?
Kan eigen bericht niet veranderen.
- Geert Huizing
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
Re: Kan eigen bericht niet veranderen.
Ja, na een aantal dagen kan dat niet meer.
- justme
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
ff pb sturen naar een modje
, of melding in het topic maken

- Geert Huizing
- Forumlid
Wat is hiervan de reden dan ?Hans Braakhuis schreef:Ja, na een aantal dagen kan dat niet meer.
- justme
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
stel je eens voor dat iemand eerst een discussie start over hoe geweldig Nikon is, en daaruit volgen tientallen/honderden reacties van mensen die het met hem eens zijn....
en na een paar weken besluit de topicstarter om zijn startpost aan te passen naar Canon,......
vat je m?
en na een paar weken besluit de topicstarter om zijn startpost aan te passen naar Canon,......
vat je m?
- Geert Huizing
- Forumlid
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Eigenlijk is het vooral gedaan omdat we al een paar maal gehad hebben dat mensen al hun posts leeg zijn gaan halen omdat iets ze blijkbaar niet beviel. Daardoor werden we opgezadeld met een hoop draadjes die ineens gaten vertoonden en daarmee onleesbaar werden.
Als je iets wilt aanpassen in zo'n reactie is even op het uitroeptekentje drukken en aangeven wat er veranderd moet worden zo gedaan en het zal spoedig opgepikt worden door een van de moderatoren. Mits er minimaal een op het forum is natuurlijk. Maar dat is best vaak, dus meestal is het vrij snel voor elkaar.
Als je iets wilt aanpassen in zo'n reactie is even op het uitroeptekentje drukken en aangeven wat er veranderd moet worden zo gedaan en het zal spoedig opgepikt worden door een van de moderatoren. Mits er minimaal een op het forum is natuurlijk. Maar dat is best vaak, dus meestal is het vrij snel voor elkaar.