Dag,
Ik gebruikte voorheen DropBox en kon mijn avatar eenvoudig invoeren.
Vanwege een zeer behoorlijk prijsverschil en bijkomend voordeel (gratis mees trecene versie van de office-groep) ben ik overgestapt op OneDrive van MS.
Het lukt me niet om mijn/een avatar weer terug te zetten.
Iemand in d buurt die OOK OneDrive hiervoor gebruikt?
Andere mogelijkheid (maar die heb ik mi uitgesloten) is dat ik in Chrome de exensie "Ghostery" met vlag en wimpel en alle opties tot blokkade van tracking devices het aangevinkt.
Ik gebruikte voorheen DropBox en kon mijn avatar eenvoudig invoeren.
Vanwege een zeer behoorlijk prijsverschil en bijkomend voordeel (gratis mees trecene versie van de office-groep) ben ik overgestapt op OneDrive van MS.
Het lukt me niet om mijn/een avatar weer terug te zetten.
Iemand in d buurt die OOK OneDrive hiervoor gebruikt?
Andere mogelijkheid (maar die heb ik mi uitgesloten) is dat ik in Chrome de exensie "Ghostery" met vlag en wimpel en alle opties tot blokkade van tracking devices het aangevinkt.
Willem.
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Avatar via OneDrive
Je hoeft je avatar toch niet per sé via een externe link te laden, kan toch ook direct vanaf je computer?
Dat gaat niet op dit forum Luc!
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik neme aan dat Luc bedoelt dat je enkel een bestand ergens op je PC hoeft neer te zetten en dat die dan automatisch geüpload wordt. Net als bij Dropbox.
De kunst is dan alleen nog de URL van het bestand te achterhalen dat je hier kan gebruiken.
De kunst is dan alleen nog de URL van het bestand te achterhalen dat je hier kan gebruiken.
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
@wblink: als het uitsluiten van elke vorm van herkend worden je hobby is, dan is neerzetten van koppelingen naar je foto's natuurlijk taboe. Dus ook van je avatar.
Helaas!
Helaas!

Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
-
- Moderator
- Contacteer:
Nee, ik bedoel echt direct vanaf de computer uploaden. Op de meeste forums kan dat, zoals Remoss al aangeeft. Dan heb je dus twee mogelijkheden, uploaden of linken. Vroeger kon dat uploaden hier toch ook of ben ik nou gek, is de upload functie wellicht vervangen door de externe link?
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Volgens mij hebben we het nooit gehad. En ik ben toch al even lid...
-
- Moderator
- Contacteer:
Patrick, bij LightCatch met in de basis dezelfde s/w kan het wel (lees: beide opties). Wellicht even contact met René?
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Ik kan een keer kijken in de forumsoftware. Groot zijn ze niet en bandbreedte hebben we zat.
-
- Moderator
- Contacteer:
OK, bedankt alvast we wachten dan het resultaat van je onderzoek af.
- Peter
- Clublid
- Contacteer:
En als je Ghostery eens uit zet ?, dat geprobeerd
Ghostery is trouwens een commercieel bedrijf dat je data verzamelt en door verkoopt
dat terzijde
Ghostery heeft op dit moment meer dan 817.000 actieve gebruikers; alle informatie die wordt verzameld , verkoopt Evidon weer door aan bedrijven die het gebruik van trackingcodes willen verbeteren. Zo kan Evidon met behulp van de Ghostery tracking informatie webmasters precies laten zien welke trackingcode van welke bedrijven precies op hun website actief is, en welke invloed dit heeft op de prestaties van de website. Natuurlijk, Evidon verkoopt geen persoonlijke gegevens door en alleen maar anonieme data. Toch, het geeft aan dat je privacy uiteindelijk in handen is van een bedrijf.
Ghostery is trouwens een commercieel bedrijf dat je data verzamelt en door verkoopt

dat terzijde
Ghostery heeft op dit moment meer dan 817.000 actieve gebruikers; alle informatie die wordt verzameld , verkoopt Evidon weer door aan bedrijven die het gebruik van trackingcodes willen verbeteren. Zo kan Evidon met behulp van de Ghostery tracking informatie webmasters precies laten zien welke trackingcode van welke bedrijven precies op hun website actief is, en welke invloed dit heeft op de prestaties van de website. Natuurlijk, Evidon verkoopt geen persoonlijke gegevens door en alleen maar anonieme data. Toch, het geeft aan dat je privacy uiteindelijk in handen is van een bedrijf.
je moet op onedrive wel zorgen dat de foto publiekelijk te bekijken is, normaal gesproken is onedrive afgeschermd voor andere kijkers.
ajuus
emiel
ajuus
emiel
WEBsite: https://docs.com/emiel-stroeve
Zo'n fotootje (6 kb) kan je toch ook op je eigen ruimte zetten van je internet provider en deze dan linken.
Lijkt mij de makkelijkste manier
Lijkt mij de makkelijkste manier

Nee, dat is niet mijn hobby. Ik erger me alleen aan de "op maat gemaakte advertenties".JaapV schreef:@wblink: als het uitsluiten van elke vorm van herkend worden je hobby is, dan is neerzetten van koppelingen naar je foto's natuurlijk taboe. Dus ook van je avatar.
Helaas!
Het gaat inmiddels zover dat ik ghostery bij ABNAMRO internetbankieen moet uitschakelen, anders werktutniet.
Daarnaast vnd ik het leuk om te zien wat srbsites bij me proberen te dumpen. Je kunt je af en toe verbazen over de hoeveelheid ...
Laatst gewijzigd door wblink op za aug 09 2014 3:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Willem.
Zeker, maakt geen verschil. De website blijft melden dat de url ongeldig is (hij is overigens publiek).Peter schreef:En als je Ghostery eens uit zet ?, dat geprobeerd
Grinnik, nee dat wist ik niet.Peter schreef:Ghostery is trouwens een commercieel bedrijf dat je data verzamelt en door verkoopt![]()
dat terzijde
Ik gebruiik ook nog CCleaner en MAXA Cookiemanager. Weet je daar ook zoiets van?
Ik zie bvdat deze website bij elke nieuwe pagine "Google Analytics"en "Digital Analytisx" probeert te parkeren.
Laatst gewijzigd door wblink op za aug 09 2014 3:02 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Willem.