Kom niet meer bij laatste bericht van draadje
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Kom niet meer bij laatste bericht van draadje
Weet niet of de forum-software nog helemaal correct werkt / incidentele fout.
Deze link:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... m.php?f=28
Het draadje: Nieuw de AF-S NIKKOR 58mm f/1.4G
Klik je op het kleine icoontje van het laatste bericht, rechts van JanJacob, om bij diens laatst geschreven bericht te komen in die draad, kom je echter uit bij het allereerste bericht geschreven door Hans Braakhuis.
Ga je dan zelf maar handmatig naar de laatste pagina om het bericht te lezen van JanJacob, ontbreekt dat bericht volledig.
Speciaal ook even met andere browsers geprobeerd, om fouten van de browser uit te sluiten.
En ook daar dezelfde fout. (FireFox, Chrome, Opera...)
Deze link:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... m.php?f=28
Het draadje: Nieuw de AF-S NIKKOR 58mm f/1.4G
Klik je op het kleine icoontje van het laatste bericht, rechts van JanJacob, om bij diens laatst geschreven bericht te komen in die draad, kom je echter uit bij het allereerste bericht geschreven door Hans Braakhuis.
Ga je dan zelf maar handmatig naar de laatste pagina om het bericht te lezen van JanJacob, ontbreekt dat bericht volledig.
Speciaal ook even met andere browsers geprobeerd, om fouten van de browser uit te sluiten.
En ook daar dezelfde fout. (FireFox, Chrome, Opera...)
Vriendelijke groet, Léon Obers
- Patrick
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Kom niet meer bij laatste bericht van draadje
Nooit gebruikt. JanJacob heeft ook een bericht in dat draadje staan, maar je komt uit bij het eerste bericht in het draadje. Was dat vroeger anders?
-
- Forumlid
Hier precies hetzelfde met IE11.
Bij het aanklikken van pagina 22 is het laatste bericht van Flandria.
Dit al een paar keer eerder meegemaakt maar ik dacht dat het aan mijn kant lag.
Na het aanklikken van "Nieuw", om de lijst te verversen blijft betreffend topic gemarkeerd als nieuw.
Bij het aanklikken van pagina 22 is het laatste bericht van Flandria.
Dit al een paar keer eerder meegemaakt maar ik dacht dat het aan mijn kant lag.
Na het aanklikken van "Nieuw", om de lijst te verversen blijft betreffend topic gemarkeerd als nieuw.
- Hilda
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Even uitgeprobeerd, ik kom ook bij het eerste bericht. ik klik overigens zelf altijd op paginanummer, dat van dat icoontje wist ik helemaal niet.
Niet iedere foto laat zich maken.
- Hilda
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Maar nu is er een nieuw bericht geplaatst en nu lukt het wel weer via dat icoontje.
Niet iedere foto laat zich maken.
- Léon Obers
- Forumlid
Als je met de muis boven dat kleine rechthoekige icoontje rechts van de naam gaat staan, komt er een tekst-vlaggetje: "Bekijk laatste bericht"Patrick schreef:Nooit gebruikt. JanJacob heeft ook een bericht in dat draadje staan, maar je komt uit bij het eerste bericht in het draadje. Was dat vroeger anders?
Klik je erop, hoor je bij dat laatste bericht uit te komen. Maar dat ontbreekt dus, en je komt vervolgens bij het eerste bericht uit.
Bij andere berichten die ik nu probeer werkt dat wel goed.
Gezien er nu een nieuw bericht ist geplaatst wat wel goed werkt, maar @Jacob_O deze fout eerder ook al verschillende keren heeft meegemaakt, staat die fout niet op zichzelf.
Een bericht van @JanJacob wat eerder het laatste bericht zou zijn, ontbreekt nu overigens volledig.
In ieder geval een teken aan de wand dat de forum-software niet altijd goed werkt.
Nu zijn het nog relatief kleine foutjes, maar kan wel een aanwijzing zijn voor naderend grotere problemen met de forum-software, met indexering e.d.
- Jolanda
- Clublid
- Contacteer:
Goh, Leon,
in dat draadje had ik dat van de week ook. Het bleef hangen op een berichtje van Jacob, en ik kreeg dat bericht niet te zien. Dacht toen dat het wel een hick-up van het forum zou zijn. Het is nadien niet meer bij mij voorgekomen.
Jolanda
in dat draadje had ik dat van de week ook. Het bleef hangen op een berichtje van Jacob, en ik kreeg dat bericht niet te zien. Dacht toen dat het wel een hick-up van het forum zou zijn. Het is nadien niet meer bij mij voorgekomen.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
- pveenstra
- Clublid
- Contacteer:
Bij mij werkt het als vanouds: het oranje rechthoekje leidt direct naar het eerste ongelezen bericht.
Hartelijke groet,
Peter Veenstra
Peter Veenstra
- Léon Obers
- Forumlid
Dat is niet de link/icoon die ik bedoel.
"rechthoekige icoontje rechts van de naam" lijkt op een klein kleurloos A4 pagina icoontje.
Overigens de fouten stapelen zich nu kennelijk snel op:
Deze draad krijg ik nu in het geheel niet meer te zien bij de onderwerpen van dit forum-onderdeel: Forumoverzicht ----> Algemeen ----> Het forum.
EDIT:
Sorry, niet goed gezien, het zit nu vreemd genoeg nogal wat berichten naar beneden in dat forumonderdeel.
Laatste berichten uit 2009, 2011, 2013, 2014, 2015 komen hoger in de lijst te staan, dus de indexering lijkt me flink van slag af.
"rechthoekige icoontje rechts van de naam" lijkt op een klein kleurloos A4 pagina icoontje.
Overigens de fouten stapelen zich nu kennelijk snel op:
Deze draad krijg ik nu in het geheel niet meer te zien bij de onderwerpen van dit forum-onderdeel: Forumoverzicht ----> Algemeen ----> Het forum.
EDIT:
Sorry, niet goed gezien, het zit nu vreemd genoeg nogal wat berichten naar beneden in dat forumonderdeel.
Laatste berichten uit 2009, 2011, 2013, 2014, 2015 komen hoger in de lijst te staan, dus de indexering lijkt me flink van slag af.
Laatst gewijzigd door Léon Obers op do jan 14 2016 6:14 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- pveenstra
- Clublid
- Contacteer:
Re: Dat is niet de link die ik bedoel: kan je dan aangeven welke je wel bedoelt?
Hartelijke groet,
Peter Veenstra
Peter Veenstra
- Léon Obers
- Forumlid
Verwijderen van berichten daar moet de indexering van forum-software rekening mee houden.
Maar zie mijn aanvulling / EDIT van mijn vorige bericht. Met de indexering van de berichten gaat het IMO flink verkeerd..
Laatste berichten van een forumonderdeel horen "bovenaan" te staan. Maar doet dat helemaal niet meer.
Als je in de algemene lijst van onderwerpen zit, heb je helemaal rechts, naast de kolommen "REACTIES" - "WEERGAVES", de kolom "LAATSTE BERICHT"
Daar zie je de gebruiker die een laatste bericht in een draad heeft geplaatst. Als je dan op dat kleine "A4" bladzijde icoontje klikt, hoor je bij dat laatste bericht uit te komen.
Dat is dus inmiddels door het aanvullen in die draad gecorrigeerd.
De volgorde van berichten in dit geval echter klopt van geen kanten. (Zie de aanvulling / EDIT vorige bericht).
Maar zie mijn aanvulling / EDIT van mijn vorige bericht. Met de indexering van de berichten gaat het IMO flink verkeerd..
Laatste berichten van een forumonderdeel horen "bovenaan" te staan. Maar doet dat helemaal niet meer.
Als je in de algemene lijst van onderwerpen zit, heb je helemaal rechts, naast de kolommen "REACTIES" - "WEERGAVES", de kolom "LAATSTE BERICHT"
Daar zie je de gebruiker die een laatste bericht in een draad heeft geplaatst. Als je dan op dat kleine "A4" bladzijde icoontje klikt, hoor je bij dat laatste bericht uit te komen.
Dat is dus inmiddels door het aanvullen in die draad gecorrigeerd.
De volgorde van berichten in dit geval echter klopt van geen kanten. (Zie de aanvulling / EDIT vorige bericht).
Laatst gewijzigd door Léon Obers op do jan 14 2016 6:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forumlid
Intussen mijn vorige bericht, test, verwijderd: Niets aan de hand wat dat betreft.
- Léon Obers
- Forumlid
Volgens mij ben ik nu ook flink van slag af en moet ik een keer gereset worden.Léon Obers schreef: De volgorde van berichten in dit geval echter klopt van geen kanten. (Zie de aanvulling / EDIT vorige bericht).
De andere berichten die hoger in de lijst staan, zijn "Stickys" (van die "lampjes" berichten). Die staan altijd hoger in de draad

Excuus.
Neemt niet weg dat het kennelijk dus wel voorkomt dat die links op zo'n "A4" icoontje rechts van een naam niet altijd correct werkt.
(Jolanda, Jacob_O hebben het eerder ook opgemerkt).
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Zou het kunnen dat er een bericht verwijderd of verplaatst is?
-
- Forumlid
Ik heb mijn laatste bericht verwijderd, omdat ik het niets vond toevoegen (voortschrijdend inzicht). Ik denk dat hij daarop is geflipt.