Als ik klik op het tabblad "activiteiten" zoals dat in de banner van het forum staat (de banner met al dat mooie glas), dan krijg ik een zeer beperkt overzicht te zien op de NCN-site.
Klik ik op het tabblad "webwinkel" in diezelfde banner op het forum, dan kom ik op de pagina "Winkel" op de NCN-site, nu met twee opties "Activiteiten".
Een optie staat aan de bovenkant van de pagina, en die brengt mij bij hetzelfde beperkte overzicht waar ik het al over had.
De andere optie is om op de rechthoekige blauw omrande box "Activiteiten" linksonderin op de webshop-pagina te klikken, dan kom ik op een veel uitgebreider overzicht van activiteiten. Met nog altijd bovenin de link naar "Activiteiten", maar dan het beperkte overzicht.

Ik heb enige tijd terug meerdere malen op de link "Activiteiten" op het forum geklikt om te zien of op een bepaalde aangekondigde activiteit al ingeschreven kon worden, en zat dus steeds verkeerd.

Mijn voorstel is om dit zó te herschikken dat je altijd op hetzelfde complete overzicht uitkomt.
Groet,
Ronald