MPN fotobeurs Den Bosch
- gvdnberg
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
MPN fotobeurs Den Bosch
Nu Professional Imaging al een poosje niet meer bestaat, blijkt voor de echte professionals de MPN Fotovakbeurs in Den Bosch (Brabanthallen) deze functie over te nemen. Maar zoals de afkorting zegt alleen voor Master Photographers Network leden, dus iemand die professioneel fotograaf is en als zodanig is ingeschreven bij de KvK.
Zie www.mpnfotovakbeurs.nl.
Daar staat Nikon dus zonder Nikon Club Nederland
Zie www.mpnfotovakbeurs.nl.
Daar staat Nikon dus zonder Nikon Club Nederland
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg,
Actieve Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gert van den Berg,
Actieve Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Re: MPN fotobeurs Den Bosch
Afgelopen 2024 (bijna) is de eerste editie al geweest.
Totaal niet te vergelijken met pro Imaging Beurs.
Inderdaad deze is echt bedoeld voor de pro’s
Totaal niet te vergelijken met pro Imaging Beurs.
Inderdaad deze is echt bedoeld voor de pro’s
-
- Redactie NCN Magazine
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Ben benieuwd hoe lang die dan zal blijven bestaan, gezien ik van diverse partijen hoorde dat de omloopsnelheid en verdiensten in de amateurmarkt (behoorlijk stuk) hoger liggen dan bij de profs.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Er is een fotowedstrijd verbonden aan deze beurs.
1e prijs: Fuji X-T50 met kitlensje
2e prijs Nikon Z50 II met kitlensje.
Ik begrijp hier niets van!
1e prijs: Fuji X-T50 met kitlensje
2e prijs Nikon Z50 II met kitlensje.
Ik begrijp hier niets van!
Wat digitale spulletjes en een analoog setje bestaande uit een Nikon F2A en een Nikkor 50mm/1.4.
- henkk
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Kennelijk hebben de sponsors er niet meer voor over?
tja, F of Z? wat meenemen? Of de 1? Of iets analoogs zoals F4S of FA?
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Het zijn prijzen ter waarde van resp. €1.900 en €1.100. Geen klein bier. Ik hoop dat ook professionals daar blij mee zijn.
-
- Forumlid
Stel, je geeft een kinderfeestje.
Is dan bij het koekhappen een rollator met een hoge winkelprijs een leuke eerste prijs?
Is dan bij het koekhappen een rollator met een hoge winkelprijs een leuke eerste prijs?
Wat digitale spulletjes en een analoog setje bestaande uit een Nikon F2A en een Nikkor 50mm/1.4.
-
- Moderator
- Contacteer:
Kun je ook in duidelijke taal vertellen wat je er van vindt?
- strangeartefact
- Forumlid
- Contacteer:
Persoonlijk begrijp ik de start van dit draadje al niet helemaal. Wat wil je nu zeggen Gert?
Pro imaging vergelijken met mpn beurs is appels met peren vergelijken, mijn mening.
Doel is anders daar en de mpn doet veel meer dan deze beurs.
Jammer dat de pro imaging weg is, wie weet komt daar nog een keer wat voor in de plaats.
Just my 2 cents
Grt, Peter
Pro imaging vergelijken met mpn beurs is appels met peren vergelijken, mijn mening.
Jammer dat de pro imaging weg is, wie weet komt daar nog een keer wat voor in de plaats.
Just my 2 cents
Grt, Peter
Bijna leeg hier....
- jan
- Bestuurslid
- Contacteer:
PI is natuurlijk ook begonnen met als doelgroep alleen de Pro's daarna kwam er 1 dag voor de niet professionals en dat werden daarna 3 dagen en uiteindelijk is er geen PI meer.
En ja, Nikon is NCN natuurlijk geen verantwoording schuldig waar men gaat staan.
En ja, Nikon is NCN natuurlijk geen verantwoording schuldig waar men gaat staan.
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
-
- Forumlid
Als een fotowedstrijd past in het geheel, doen natuurlijk.Kun je ook in duidelijke taal vertellen wat je er van vindt?
Ik zou de te winnen prijzen wel aanpassen aan de doelgroep.
- gvdnberg
- Clublid
- Contacteer:
Hoi Peter,strangeartefact schreef:Persoonlijk begrijp ik de start van dit draadje al niet helemaal. Wat wil je nu zeggen Gert?
Just my 2 cents
Grt, Peter
Ik wilde niets meer of minder melden dan het feit dat PI er niet meer is en dat mijn gedachte was dat MPN een soort van vervolg is op de PI, maar dan echt strikt voor professionals. Jammer dat de NCN daar niet bij kan zijn.
Meer kennis van MPN heb ik niet en weinig kennis van de oorspronkelijke PI, vandaar mijn posting.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg,
Gert van den Berg,
-
- Forumlid
Je ziet dat, in het algemeen, steeds moeilijker is om een beurs te organiseren. Oude 'formats' of beursformules blijken niet meer te werken. Denk daarbij aan de Photokina en de Autorai. Een andere formule bedenken valt niet mee.
- strangeartefact
- Forumlid
- Contacteer:
Hoi Gert, dank voor je reactie, je toelichting verhelderd voor mij. De oorspronkelijk tekst lezend is het feitelijk maar het gaat dus om jou gedachten erover. Nu is dat voor mij helder.gvdnberg schreef:Hoi Peter,strangeartefact schreef:Persoonlijk begrijp ik de start van dit draadje al niet helemaal. Wat wil je nu zeggen Gert?
Just my 2 cents
Grt, Peter
Ik wilde niets meer of minder melden dan het feit dat PI er niet meer is en dat mijn gedachte was dat MPN een soort van vervolg is op de PI, maar dan echt strikt voor professionals. Jammer dat de NCN daar niet bij kan zijn.
Meer kennis van MPN heb ik niet en weinig kennis van de oorspronkelijke PI, vandaar mijn posting.
Mijn interpretatie van jou tekst maakte alsof er wat scheve ideeën waren over mpn.
Dank dus!
Grt, Peter
Bijna leeg hier....
-
- Moderator
- Contacteer:
Zullen we dan volgend jaar maar de toegangsprijs fiks verhogen zodat er meer budget isannoh schreef:Als een fotowedstrijd past in het geheel, doen natuurlijk.Kun je ook in duidelijke taal vertellen wat je er van vindt?
Ik zou de te winnen prijzen wel aanpassen aan de doelgroep.