Zoals het onderwerp zegt, de forumsoftware is geupgrade naar de laatste versie 3.3.14 en de extensies ook naar de laatste versies.
Er zijn nog een aantal openstaande punten:
Exifviewer moet nog geïmplementeerd
breadcrumbs werken niet
NCN prosilver style moet geüpdate
Nikon Club Nederland style header was klikbaar
Een hele belangrijke: BridgeDD kan worden geactiveerd. BridgeDD zorgt voor de accountkoppeling tussen het forum en de website / webshop en de eerste test er mee is succesvol.
Dank mannen. Was een flinke klus begreep ik. We zijn blij met jullie werk. En Richard heeft hierdoor zelfs de activiteit in Delden misgelopen. Petje af voor jullie inzet.
Hartelijk dank voor het feit dat jullie er een heel weekend aan hebben opgeofferd.
In 60 jaar van Diana, Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80, D750, Z6 ll naar Z6III
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er zijn steeds meer mogelijkheden en iets nieuws te leren.
Ik merk hetzelfde als Wim: de lijst met nieuwe berichten wordt steeds langer.
Verder valt me op dat soms de smileys heel groot worden weergegeven bij citeren van een vorige post. Niet altijd, soms wel.
Zie bijvoorbeeld in dit draadje:
Ik zie nergens grote smileys, zowel op de Ipad als op de Windows PC.
Wellicht een optie om in plaats van "nieuwe berichten" de knop "ongelezen berichten" te gebruiken? Dan zie je altijd alles wat je nog niet gelezen hebt, ideaal. Ben je niet meer afhankelijk van wat door iets/ iemand als "nieuw" wordt beschouwd.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!"-Confucius-