Weet ook wel dat de reparatieafdelingen afhankelijk zijn van wat Nikon wel of niet vergoed. Heb namelijk ook naar Nikon gebeld maar die stuurden me gewoon door naar het reparatiecentrum. Bij het reparatiecentrum deden ze niet meer moeite voor me dan zeggen dat zij afhankelijk zijn van Nikon en als Nikon zegt dat het niet vergoed wordt ik moet betalen, ook dat kan ik me levendig voorstellen maar het gaat om het principe.
Ik ben echt niet te bedonderd om iets te betalen voor een reparatie als ik het mij eigen schuld is dat iets stuk gaat, maar twee keer spontaan???? Ja sorry hoor, zuiniger als ik nu ben op mijn spullen gaat echt niet meer hoor. Ongebruikt in de kluis laten staan misschien

Mijn onvrede is ook niet gericht tegen het reparatiecentrum. Dat het 4 weken moet duren is niet fijn, zegt misschien ook iets over de hoeveelheid producten die terug moeten. Daar kunnen zij niks aan doen, het zegt meer over Nikon. Mijn onvrede heeft alles te maken met de slecht service en starre houding van Nikon.