Kom ik daar vandaag, bankrekening op niveau…, site gecontroleerd op voorraad etc… en wat gebeurde er..
Ik moest een uur wachten, ik kreeg een schofferende prijs voor mijn oude objectief wat op een nog veel schofferende manier gebracht werd, er werd me een camera zonder batterijen e.d. in de handen gedrukt, ik kreeg geen tips, advies of wat dan ook en blijkt nadat de koop gesloten is (en dat is ook een emotionele beslissing, ik koop geen camera per dag…) de spullen al verkocht zijn aan een internetklant (!) en krijg bovendien nog woorden en een blik naar m’n hoofd of ik achterlijk ben.
Wat is er aan de hand met Konijnenberg? Ik was juist zo tevreden over hun uitleg, service, probeer het maar even uit… loop maar even naar buiten om te kijken…etc en nu (nadat ik er de laatste jaren toch behoorlijk wat heen gebracht heb) wordt je op deze wijze behandeld… ik stond dus echt al met de spullen in de hand bij de kassa!!
Ik denk dat het iets te goed gaat met de firma en dat ze vergeten dat een reputatie opbouwen lang duurt maar een reputatie afbreken snel gaat.

Ik heb er nu maar één bij een dozenschuiver besteld… (wachten tot dinsdag dan maar....)

Wie heeft zelfde of juist andere ervaringen???...