accu leeg
Tja, maar ze doen ook erg denigrerend over dit forum, daar moet ik niet naar kijken, u moet bij Nikon zijn voor dit probleem, zeggen ze, maar ik neem aan dat jullie het probleem ook niet zomaar zitten te verzinnen, evenmin als ik, dus waar kom dan die arrogantie vandaan om het probleem te bagataliseren. Toen ik aan de dame bij Nikon vroeg, twijfelde ze hoe antwoord te geven over de vraag of het bekend is bij hun, dus dan weet ik al genoeg......... maar vandaag en vanavond ginbg het overigens gewoon goed.......wordt vervolgd
Ik heb de bedrijfsleider er zelfs bijgehaald, omdat ik het er niet mee eens was, ze willen het wel opsturen hoor, zo is het niet, maar wel onder het mom van ze zullen toch niets vinden.......... ik vind het erg vervelend allemaa, ik had eerst een canon 350D die op zich niet meer toereikend was voor mijn eisen, maar deed wel wat er verwacht werd, daarna kocht ik een pentax k200d, die op zich wel voldeed, maar er zaten waardeloze lenzen bij de kit ( omdat de originele lenzen op waren, kreeg ik sigma 70 - 300 erbij met bijbetaling, maar die voldeed echter niet en die mocht ik omruilen voor de Nikon D80, die was een stap hoger en duurder, en nu heb ik dit, dat is wel balen.....heb spijt dat ik die pentax niet had gehouden
- nikonlover
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ook ik heb hetzelfde probleem met de nikon D 200, bijna vanaf het begin ,ik dacht dat hij niet goed geladen was ,nog een splinternieuwe batterij er bij gekocht en weer hetzelfde probleem , ik baal als een stekker!! idioot dat het probleem niet word erkend dan :W mijn camera is van sept 2007, wel handig om te weten dat ik dus niet de enige ben
- nikonlover
- Forumlid
- nikonlover
- Forumlid
hij gaf me deze link
geen idee hoe ik aan dat spul zou moeten ,komen hier op curacao
http://forums.dpreview.com/forums/read. ... e=26374611
geen idee hoe ik aan dat spul zou moeten ,komen hier op curacao
http://forums.dpreview.com/forums/read. ... e=26374611
facebook olga van vredendaal
D 700 24/70/2,8 -50 mm 1,4 D -70/210 4,0 -180 mm 2,8 105 mm 2,8 SB 600 D 200 18/200 mm nikon J 1 coolpix P 510
D 700 24/70/2,8 -50 mm 1,4 D -70/210 4,0 -180 mm 2,8 105 mm 2,8 SB 600 D 200 18/200 mm nikon J 1 coolpix P 510
- nikonlover
- Forumlid
pffffffffffffff hij zit allemaal smoesen te bedenken ,ik zei dat ik op curacao een nieuwe batterij had gekocht ,dan zal het daar wel aan liggen zegt hij ,ik word nu al moe van de man
en nog commentaar ook dat ik hem niet bij hem heb besteld pfffffffffffffffffffffffffff, ja hoor lekker makkelijk vanaf curacao
ik heb verdorie de complete set bij hem gekocht
iemand bekend met dit adres ??
DigiShop 4 all your WannaHaves digishop@home.nl

ik heb verdorie de complete set bij hem gekocht

iemand bekend met dit adres ??
DigiShop 4 all your WannaHaves digishop@home.nl
- Mieke53
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Heb vandaag een D80 gekocht en een extra verz. voor 75E.(5 jaar)
Hoop dat ik daar wat aan heb
Wettelijk is het volgens mij wel zo dat je redelijkerwijs mag verwachten dat een camera en/of batterij niet zo snel kapot gaat binnen een korte tijd.
Volgens mij heb je dan het volste recht het hele handeltje terug te geven.
Voet bij stuk houden
Bijstandverzekering?
Gr.
Mieke
Hoop dat ik daar wat aan heb

Wettelijk is het volgens mij wel zo dat je redelijkerwijs mag verwachten dat een camera en/of batterij niet zo snel kapot gaat binnen een korte tijd.
Volgens mij heb je dan het volste recht het hele handeltje terug te geven.
Voet bij stuk houden
Bijstandverzekering?
Gr.
Mieke