accu leeg

Discussies over ons favoriete merk
palone

Bericht door palone » di mei 13 2008 9:18 pm

Dat is vervelend, net nu je de camera pas hebt. Hoe je het probleem ook noemt, als het er is, moet het toch opgelost worden. Zeker als het binnen de garantieperiode valt.

danny47

Bericht door danny47 » di mei 13 2008 9:28 pm

Tja, maar ze doen ook erg denigrerend over dit forum, daar moet ik niet naar kijken, u moet bij Nikon zijn voor dit probleem, zeggen ze, maar ik neem aan dat jullie het probleem ook niet zomaar zitten te verzinnen, evenmin als ik, dus waar kom dan die arrogantie vandaan om het probleem te bagataliseren. Toen ik aan de dame bij Nikon vroeg, twijfelde ze hoe antwoord te geven over de vraag of het bekend is bij hun, dus dan weet ik al genoeg......... maar vandaag en vanavond ginbg het overigens gewoon goed.......wordt vervolgd

Rogier

Bericht door Rogier » di mei 13 2008 9:33 pm

danny47 schreef:u moet bij Nikon zijn voor dit probleem, zeggen ze
Dat schuiven ze dan iets te makkelijk af. Ze zijn wettelijk verplicht de garantieafhandeling te verzorgen. Als er een probleem is dan dienen zij dat voor je op te lossen, en je niet door te sturen naar Nikon.

danny47

Bericht door danny47 » di mei 13 2008 9:46 pm

Ik heb de bedrijfsleider er zelfs bijgehaald, omdat ik het er niet mee eens was, ze willen het wel opsturen hoor, zo is het niet, maar wel onder het mom van ze zullen toch niets vinden.......... ik vind het erg vervelend allemaa, ik had eerst een canon 350D die op zich niet meer toereikend was voor mijn eisen, maar deed wel wat er verwacht werd, daarna kocht ik een pentax k200d, die op zich wel voldeed, maar er zaten waardeloze lenzen bij de kit ( omdat de originele lenzen op waren, kreeg ik sigma 70 - 300 erbij met bijbetaling, maar die voldeed echter niet en die mocht ik omruilen voor de Nikon D80, die was een stap hoger en duurder, en nu heb ik dit, dat is wel balen.....heb spijt dat ik die pentax niet had gehouden

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » di mei 13 2008 9:52 pm

ja blijf maar ontkennen..mogen ze minzaam naar dit forum kijken maar er is intussen genoeg over te vinden op de grotere forums [ zoals dpreview en nikonians ] maarja dat zal dan wel weer buitenland zijn...

Arend

nikonlover
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door nikonlover » wo mei 14 2008 5:43 am

Ook ik heb hetzelfde probleem met de nikon D 200, bijna vanaf het begin ,ik dacht dat hij niet goed geladen was ,nog een splinternieuwe batterij er bij gekocht en weer hetzelfde probleem , ik baal als een stekker!! idioot dat het probleem niet word erkend dan :W mijn camera is van sept 2007, wel handig om te weten dat ik dus niet de enige ben

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo mei 14 2008 12:05 pm

Dan heb je nog garantie Nikonlover! Zou ik gebruik van maken... Niet geschoten is altijd mis!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

nikonlover
Forumlid
Forumlid

Bericht door nikonlover » wo mei 14 2008 2:02 pm

ja ik heb digishop tilburg al gemaild ben benieuwd ,het is voor mij wel een beetje moielijk want ik woon op curacao, maar mijn man gaat binnenkort weer naar holland, maar mijn camera moeten missen is voor mij echt ,een ramp, ben lichtelijk verslaafd :shock:

nikonlover
Forumlid
Forumlid

Bericht door nikonlover » wo mei 14 2008 2:40 pm

hij gaf me deze link
geen idee hoe ik aan dat spul zou moeten ,komen hier op curacao
http://forums.dpreview.com/forums/read. ... e=26374611
facebook olga van vredendaal
D 700 24/70/2,8 -50 mm 1,4 D -70/210 4,0 -180 mm 2,8 105 mm 2,8 SB 600 D 200 18/200 mm nikon J 1 coolpix P 510

nikonlover
Forumlid
Forumlid

Bericht door nikonlover » wo mei 14 2008 3:30 pm

pffffffffffffff hij zit allemaal smoesen te bedenken ,ik zei dat ik op curacao een nieuwe batterij had gekocht ,dan zal het daar wel aan liggen zegt hij ,ik word nu al moe van de man :( en nog commentaar ook dat ik hem niet bij hem heb besteld pfffffffffffffffffffffffffff, ja hoor lekker makkelijk vanaf curacao
ik heb verdorie de complete set bij hem gekocht :shock:
iemand bekend met dit adres ??
DigiShop 4 all your WannaHaves digishop@home.nl

danny47

Bericht door danny47 » wo mei 14 2008 10:15 pm

Zijn er eigenlijk wel mensen die wel heel erg tevreden zijn met de D80?

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo mei 14 2008 10:33 pm

danny47 schreef:Zijn er eigenlijk wel mensen die wel heel erg tevreden zijn met de D80?
Die zijn er zeker. Maar dat is niet het onderwerp van dit draadje. Terug naar accu's! :!:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

danny47

Bericht door danny47 » wo mei 14 2008 10:43 pm

ik bedoelde eigenlijk of er D80's zijn zonder accuproblemen, het lijkt nu net of ze het allemaal min of meer hebben, maar ik hoop van niet, tot nu toe gaat het trouwens goed met de camera, maar het blijft spannend

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo mei 14 2008 10:46 pm

Slachtoffers verzamelen zich in zo'n draadje. Zou ook niet leuk zijn als iedereen die er geen last van heeft dat hier gaat melden... :roll:

Mieke53
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Mieke53 » wo mei 14 2008 10:47 pm

Heb vandaag een D80 gekocht en een extra verz. voor 75E.(5 jaar)
Hoop dat ik daar wat aan heb :roll:

Wettelijk is het volgens mij wel zo dat je redelijkerwijs mag verwachten dat een camera en/of batterij niet zo snel kapot gaat binnen een korte tijd.
Volgens mij heb je dan het volste recht het hele handeltje terug te geven.
Voet bij stuk houden
Bijstandverzekering?

Gr.

Mieke

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”