Ik ben toen naar konijnenberg Den Ham geweest daar was toen een demonstratie en dit jaar is er weer een demonstratie van VisibleDust. echt je hebt niks anders meer nodig geen stofzuigers of dat soort dingen het kost een paar centen nou een paar 89 euro maar daar kun je dan ongeveer 10.000 tot 15.000 keer mee schoonmaken.ik heb het samen met mijn schoonzoon aangeschaft dus dan vallen de kosten wel mee. gelijk drie camera's schoon gemaakt en de kosten waren er alweer uit als je bij konijnenberg laat schoonmaken kost dat 32 euro per keer dus dat was dan 96 euro gweest en visibledust kost 89 euro.
en een keer komen kijken is vast wel te regelen..
Harry
Stof op sensor: wat is de praktijk van "lenzenwisselaar
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
ik heb het setje met twee kwastjes 1 voor de sensor 1 voor de rest van de camera olle_griese maar of dat econa heet? het kost 89 euro is misschien wel veel voor twee kwastjes maar je hebt het zo terug verdiend .anders had ik even op het doosje gekeken olle_griese maat het setje ligt bij mijn schoonzoon.en kan hen ook even niet vragen hij werkt in de nachtdienst maar als hij morgen uitgeslapen is wil ik het wel even vragen en het hier op het fotum zetten.olle_griese schreef:Even voor de duidelijkheid Harry.
Heb je dit setje?
Visible Dust: Visible Dust Econo 1.6X Kit
Harry