Nikon en Microsoft gaan patenten met elkaar delen.

Discussies over ons favoriete merk
Dennis71

Bericht door Dennis71 » do aug 28 2008 4:57 pm

Mwoa, geen idee. Ik heb het ook verder niet over appel :)
Zoals ik al zei, volgens mij zal het wel loslopen. En als microsoft echt zo slecht zou zijn...dan zou de hele wereld wel met appels werken.
Het is een beetje het canon/nikon verhaaltje.

Nikonjunky

Bericht door Nikonjunky » do aug 28 2008 5:03 pm

Mickey$oft heeft ook een miljoenen verlies (gelukkig) met Vista.... Zelfs ruim 1/3 van de bedrijven in de usa gaat weer terug naar xp. Appeltje ziet zijn verkoop met 9% stijgen... het gaat dus de goede kant op

mqaa
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door mqaa » do aug 28 2008 5:04 pm

> * Microsoft waarschuwt voor incompatibiliteit met IE8

Dit is juist een goed bericht! IE8 wordt eindelijk html/css compliant. Het verschil tussen IE en FireFox waar je als web ontwikkelaar rekening mee moet houden worden hierdoor een stuk minder.

De problemen ontstaan alleen met sites die zich niet netjes aan de regeltjes hebben gehouden. En ik kan je verzekeren dat dat er erg veel zijn.

Ik ben ook niet altijd blij met wat MS doet, maar feit blijft dat ze wel mooi de grootste speler in OS en browserland zijn.
Marc
:: Nikon Z6III :: Ricoh GR IIIx ::

Marco

Bericht door Marco » do aug 28 2008 5:42 pm

mqaa schreef: Ik ben ook niet altijd blij met wat MS doet, maar feit blijft dat ze wel mooi de grootste speler in OS en browserland zijn.
Laten ze dan van hun vingers van het fotogebeuren afblijven, in het bijzonder het NEF format.

En dan zeg ik het nog even heel netjes.

Herman55

Bericht door Herman55 » do aug 28 2008 6:51 pm

Hmm. Is C*n*n dan straks het overwegen waard ???
:evil:

Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Onno » do aug 28 2008 6:59 pm

Microsoft heeft vergelijkbare overeenkomsten met Apple en Novell. Laten we afwachten wat het brengt voordat we moord en brand roepen.

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » do aug 28 2008 9:41 pm

Heb er nu al zin in.....

Afbeelding

Mike
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com

VRoem!

Bericht door VRoem! » do aug 28 2008 10:16 pm

Jammer dat Nikon niet voor de open standaarden kiest. Als het gaat om image zie ik persoonlijk zeker geen match. Als ergens een mooie toekomst ligt, dan is dat op het gebied van open source. Helaas gokt Nikon nu op een verkeerd paard!

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » vr aug 29 2008 9:23 am

uh oh.. ik zie de foutmeldingen al op het lcd scherm achter verschijnen.

vr heeft een ongeldige bewerking geconstateerd in monitor.exe uw bestand mag niet worden getoond neem contact op met de support afdeling :lol:

Liveview kan niet stoppen schakel uw camera niet uit u verliest uw laatste paar beelden , neem contact op met uw support agent (foutnr 09604xfscd4) :mrgreen:

Helaas in uw camera zit een bug, upload eerst de nieuwste updates , installeer windows 9 , bel niet met nikon of microsoft maar contacteer uw hacker van de firmware :shock:

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » vr aug 29 2008 9:25 am

@ noogle

lachen he , we zitten op de zelfde gedachten lijn ;0 :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”