Na DX en FX nu ook MX?

Discussies over ons favoriete merk
Herman55

Bericht door Herman55 » ma sep 01 2008 10:56 pm

benikon schreef:
foto-ed schreef:Ik denk ook dat er de as. woensdag iets aangekondigd gaat worden maar dat zal dan geen camerabody worden. Ik verwacht dat er nieuwe objectieven op de markt zullen worden gebracht..... Laten we maar gewoon rustig afwachten.
bijv een nieuwe 70-200-2,8!! met nano en VR2, speciaal voor fx :lol:
Hebbe hebbe hebbe
:mrgreen:

spike_l

Bericht door spike_l » di sep 02 2008 3:00 pm

Ik hoop het, dan kunnen julie je "oude" 70-200 lenzen aan mij verkopen.... :) (Nu nog niet, maar over een half jaar ofzo.... ;))

jpauwels

Bericht door jpauwels » di sep 02 2008 3:04 pm

spike_l schreef:Ik hoop het, dan kunnen julie je "oude" 70-200 lenzen aan mij verkopen.... :) (Nu nog niet, maar over een half jaar ofzo.... ;))
Lenzen? wil je een handeltje gaan beginnen ofzo :?: :evil: :mrgreen:

benikon

Bericht door benikon » di sep 02 2008 3:08 pm

spike_l schreef:Ik hoop het, dan kunnen julie je "oude" 70-200 lenzen aan mij verkopen.... :) (Nu nog niet, maar over een half jaar ofzo.... ;))
Als het werkelijkheid wordt, dan biedt ik de mijne "oude" aan . Heeft bij mij altijd niet in de mottenballen maar wel in de watten gelegen. :D

Eric-DH
Forumlid
Forumlid

Bericht door Eric-DH » di sep 02 2008 6:39 pm

PatrickP schreef:Een opvolger van de D300??? :shock: :shock: :shock: :shock:

Nou, die komt voorlopig dus nog niet. Hij verkoopt als een trein, en is de beste camera in zijn klasse, en pas een maand of 9 in de verkoop. Eerst is Canon aan zet!
Canon heeft net een zet gedaan: de 50D. Precies ontworpen om de D300 concurrent te zijn (behalve dan op autofocus gebied, en i-TTL kunnen ze nog niet matchen, en ook de matrixmeting wordt niet aan getipt, maar voor de rest een leuke camera :lol: ).
Eric

D300 | AF-S 17-55mm f/2.8 | AF-S 12-24mm f/4 | AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6 | AF-S 300mm f/4 | TC-17E II | SB-800 | Gitzo GT2330/Markins M10 | Lowepro Vertex 100

reneo57
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door reneo57 » di sep 02 2008 7:17 pm

benikon schreef:
foto-ed schreef:Ik denk ook dat er de as. woensdag iets aangekondigd gaat worden maar dat zal dan geen camerabody worden. Ik verwacht dat er nieuwe objectieven op de markt zullen worden gebracht..... Laten we maar gewoon rustig afwachten.
bijv een nieuwe 70-200-2,8!! met nano en VR2, speciaal voor fx :lol:
Dat zou mooi zijn,daar wacht ik ook op. :)

Remco H

Re: Na DX en FX nu ook MX?

Bericht door Remco H » wo sep 03 2008 3:13 pm

ElRonno schreef:Naast DX en FX komt Nikon woensdag mogelijk met een MX formaat op de proppen. Een soort middenformaat want inderdaad vierkant... met een maximale resolutie van 6380x6380, bijna 41 megapixels...

met dank aan een anonieme bron van nikonrumors...
'MX'... daar hebben we toch Hasselblad al voor?

Remco H

Bericht door Remco H » wo sep 03 2008 3:14 pm

foto-ed schreef:...
Het schijnt dat de rechterpagina gaat over het bakken van koekjes. Is dus gewoon een gedeelte uit een kookboek. (Nikon kan wel betere dingen als koekjes bakken ;-) ) Hoogst waarschijnlijk is dit dus weer een fake foto en bericht.
In zo'n geval is het handig als je Japans kan lezen. :)
Ik kan dat niet.

benikon

Bericht door benikon » wo sep 03 2008 4:35 pm

Remco H schreef:
ElRonno schreef:Naast DX en FX komt Nikon woensdag mogelijk met een MX formaat op de proppen. Een soort middenformaat want inderdaad vierkant... met een maximale resolutie van 6380x6380, bijna 41 megapixels...

met dank aan een anonieme bron van nikonrumors...
'MX'... daar hebben we toch Hasselblad al voor?
of SINAR

ElRonno
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ElRonno » wo sep 03 2008 6:18 pm

ZWEET staat in mijn handen... zit steeds de Nikon pagina's te refreshen!!!! Waar blijft het nieuws? :-O

Marten
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Marten » wo sep 03 2008 6:41 pm

Tja, ik heb Nikon USA en Nikon Dld ook al geprobeerd...NIETS
Met NIETS zou Nikon ons trouwens ook weer verassen. :shock:

Myriad

Bericht door Myriad » wo sep 03 2008 7:03 pm

Marten schreef:Met NIETS zou Nikon ons trouwens ook weer verassen. :shock:
Nou, liever niet. Je bedoelt wellicht ontnassen?

Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Roelof » wo sep 03 2008 7:25 pm

Met NIETS zou Nikon ons trouwens ook weer verassen.
Nee hoor, dat zouden ze met vuur doen.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

Remco H

Bericht door Remco H » wo sep 03 2008 9:31 pm

ElRonno schreef:ZWEET staat in mijn handen... zit steeds de Nikon pagina's te refreshen!!!! Waar blijft het nieuws? :-O
Hoezo? Je wou weer naar de winkel, om wat nieuws te kopen?
Je hebt wat geld over, waar je vanaf wil? :lol:

Remco H

Bericht door Remco H » wo sep 03 2008 9:36 pm

Ik ben een beetje benieuwd waar dat idee dat er vandaag wat nieuws aangekondigd zou gaan worden, vandaan komt. Ik meen eerder ook al eens de datum van 3 september op dit forum gelezen te hebben. :?

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”