Dat is het nou net bij mij werd de camera helemaal niet gecontroleerd, kreeg gewoon de dozen mee en er werd niks opengemaakt. Dat had al een belletje bij me moeten laten rinkelen, want andere keren dat ik een camera kocht haalden de verkopers hem altijd uit de doos om hem te demonstreren. maar toen ik daar wat van zei na die foutmelding zeiden ze daar dat ze nooit camera`s uit de dozen haalden om te demonstreren.rbfoto.nl schreef:Als wij een camera met CF verkopen, controleren we altijd de pinnen.
Precies om dit soort dingen te voorkomen. Vooral bij de 400D van Canon was dit een ramp, daar kon je de kaart ook verkeerd om erin steken en bij doorduwen was het mis. Heel veel gezeur mee gehad, dus besloten om naast de normale camera-controle ook de pinnen uitvoerig te bestuderen.
Een vriendin van me heeft daar haar Olympus gekocht en die werd ook aan haar gedemonstreerd.
En toen ik van tevoren ging kijken naar de D200 haalde ze hem ook uit de doos zodat ik hem even vast kon houden.
Maar ze liegen daar glashad, want ik heb daar zo vaak gezien dat ze aan klanten een camera demonstreerde.
Het was zelfs zo dat toen ik een dag na aankoop bij de bedrijfsleider moest komen om er over te praten, er een verkoper binnenkwam die om een camerariem voor een camera vroeg omdat die niet meer in de doos zat, toch knap dat die riem uit de doos kon verdwijnen zonder dat ze hem opengemaakt hadden, want dat bleven ze maar beweren er werd nooit een doos opengemaakt door ze.
Maar goed zoals ik al zei ik zet daar echt geen voet meer over de drempel.
Weet echt wel hoe ik een geheugenkaart moet plaatsen en ik kiijk dan altijd eerst nog voor de zekerheid in de gebruiksaanwijzing.