Wat wil je daar nou eigenlijk mee zeggen? Het maakt toch allemaal niets uit?Ed Post schreef:Nikon Nederland bestaat niet.joepert schreef:Nikon Nederland is de importeur en die zorgt ervoor dat er een service point is.
Nikon in Lijnden staat helemaal los van het Nikon Service Point in Beverwijk.
Vroeger was INCA de officiële Nikon-importeur, maar na de reorganistie(!) valt Nederland onder Nikon-Duitsland.
Het Nikon Service Point in Beverwijk is dan ook in overleg met Nikon-Duitsland opgezet, zoals hier al werd opgemerkt.
Nogmaals, al werd het service-punt vanaf de maan aangestuurd. Het voert de naam Nikon en voert uit naam van Nikon in Nederland reparaties uit en behandelt ook de garantieclaims. Als ik op een gegeven moment ontevreden zou zijn, ga ik contact opnemen met het adres dat ik vind op de Nederlandse website van Nikon. En hé moet je kijken: rechtsonderaan die website staat:
copyright Nikon Nederland! En ik vind op één en dezelfde site zowel het adres van het service-punt als van Nikon Nederland. Ik begrijp nog steeds niet wat we nu moeten met opmerkingen als: het staat los van elkaar.
Ander voorbeeld: TNT laat de pakketjes bezorgen door allerlei distributiebedrijven. Als ik een klacht heb over de bezorging, wend ik mij tot TNT, die moeten dan maar verder kijken hoe ze het uitzoeken.
Ik ga straks mijn huis laten verbouwen: daarbij zal de door mij aangehuurde aannemer onderaannemers gebruiken. Als die iets niet goed doen, heeft mijn aannemer een probleem wat hij met die onderaannemer moet uitzoeken. Ik heb niets te maken met die onderaannemer.